اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی ؛ «تا مالک نباشد نمیبینیم!»

اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی بحث داغی را در رسانه ها ایجاد کرد. گویا هنوز سرنوشت مالک در سریال مشخص نشده است.

حضور کمرنگ جواد عزتی در فصل دوم سریال زخم کاری باعث اعتراض مخاطبان شده است. پس از انتشار قسمت هفتم “زخم کاری: بازگشت”، مخاطبان در زیر پست‌های مرتبط با این سریال شکایت کرده‌اند که چرا حضور جواد عزتی در هر قسمت تنها به مدت دو سه دقیقه است و با این حال نام او در تیتراژ قبل از سایر بازیگران ذکر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کاسبی بهروز افخمی از خون همکارش: با الهام از قتل مهرجویی و همسرش فیلم خوبی میسازم!

اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی

بخش قابل توجهی از طرفداران سریال “زخم کاری” دنبال تماشای نقش مالک با بازی جواد عزتی بودند و اکنون ناراحتی خود را به خاطر کاهش حضور او در فصل دوم این سریال بیان کرده‌اند.

قسمت هفتم سریال “زخم کاری: بازگشت” با یک صحنه کوتاه حدود دو سه دقیقه‌ای از مالک آغاز می‌شود. مالک به شخصیت طلوعی می‌پیوندد و درباره کلاه گذاشتن سر ناصر صحبت می‌کند و به او می‌گوید که جای پول نروژی‌ها امن است. پس از تیتراژ، داستان به زمان حال برمی‌گردد و دیگر حضور مالک در قسمت بعدی مشاهده نمی‌شود.

بعضی از طرفداران در واکنش به این قسمت، نوشته‌اند که اولین دقایق حضور مالک در قسمت، آنها را به این فکر می‌اندازد که محمدحسین مهدویان قصد داشته باشد حضور جواد عزتی را در این سریال به شکل برجسته‌تری نشان دهد، اما بعدها متوجه شده‌اند که این برداشت اشتباه است.

اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی

بعضی از طرفداران نوشته‌اند که این سریال بدون حضور مالک جذابیتی برایشان ندارد و کامنت‌هایی از این دست را منتشر کرده‌اند:

“دو دقیقه اولی که مالک بازی می‌کرد، ارزش تماشای کل فصل دو را داشت”

“هر وقت مالک به درستی وارد داستان شود، من ادامه سریال را تماشا می‌کنم”

“زخم کاری بدون حضور جواد عزتی ارزش تماشا ندارد”

“تا زمانی که مالک به بازی نیاید، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد”

“هر هفته دارم منتظر می‌مانم که قسمت بعدی را نبینم، اما همچنان امیدوارم که مالک در این قسمت حضور داشته باشد”

“90 درصد از طرفداران به خاطر حضور مالک این سریال را تماشا می‌کنند و حالا هفته‌هاست که صبر می‌کنیم تا وارد شود. تا کی باید منتظر بمانیم؟”

به نظر می‌رسد این موارد حاکی از اعتراض مخاطبان زخم کاری به حضور کمرنگ جواد عزتی در فصل دوم است. آنها از حضور مالک در تیزرها و تیتراژ با برجسته‌ترین نقش این بازیگر نسبت به سایر بازیگران انتقاد کرده‌اند، در حالی که حضور و نقش مالک در هر قسمت سریال تنها به مدت چند دقیقه است و کار خاصی هم انجام نمی‌دهد.

ممکن است بعضی از طرفداران این نگرش را داشته باشند که جواد عزتی به عنوان بازیگری محبوب در سریال شناخته شده است و انتظار دارند که نقش اصلی را در فصل دوم نیز بازی کند. همچنین، برخی از طرفداران اشاره کرده‌اند که سایر بازیگران این فصل نمی‌توانند وزن و تأثیر جواد عزتی را به خوبی داشته باشند و این موضوع و نادیده گرفتن این بازیگر در فصل دوم سریال خطا می‌دانند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *