خوانندگی احمد ایراندوست ؛ وقتی‌ غول‌ ها آواز می‌خوانند

به تازگی، خبری مبنی بر خوانندگی احمد ایراندوست ، معروف به غول برره منتشر شد که حواشی و بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.

«احمد ایراندوست»، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی که با نام «غول برره» نیز شناخته می‌شود، با انتشار یک کلیپ رسمی، اعلام کرده که وارد حرفه موسیقی شده است. انتشار این خبر توسط «احمد ایراندوست» در ساعات گذشته، بازتاب فراوانی را به همراه داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش


خوانندگی احمد ایراندوست ؛ وقتی‌ غول‌ ها آواز می‌خوانند

«بهمن بابازاده»،که به عنوان یک خبرنگار فعال در حوزه موسیقی شناخته می‌شود، در حساب ایکس (توئیتر سابق) خود نوشت: خبر تلخ بود و تاسف بار؛ «احمد ایراندوست» هم خواننده شد! که این خبر برای او تلخ و تاسف بار بود و اظهار کرد که خوانندگی غول برره حقیقت دارد و او هم اکنون خواننده شده است.

توپیت «بهمن بابازاده« در رابطه با خوانندگی «احمد ایراندوست»، به شرح زیر بود:

خبر تلخی بود. «احمد ایراندوست» هم خواننده شد.

«احمد ایراندوست»، بازیگر سینما و تلوزیون که در فیلم‌های زیادی بازی کرده، شهرتش را مدیون حضورش در شب‌های برره است. او در این سریال طنز نقش غول برره را بر عهده داشت که در زمان خودش سروصدای زیادی به پا کرد. ایراندوست که به تازگی مهاجرت کرده اخیراً اعلام داشت که وارد حرفه موسیقی شده و به عنوان خواننده نیز فعالیت می‌کند.

«احمد ایراندوست» که پیش از این به عنوان یکی از بادیگاردهای جنیفر لوپز نیز شناخته می‌شد، حواشی زیادی بر پا کرده بود. با توجه به اطلاعاتی که در برخی نشریات زرد و خبری منتشر شده، او ادعا کرده که به عنوان محافظ شخصی برخی از افراد مشهور مانند «جنیفر لوپز»، «نیکلاس کیج»، «ماریا کری»، «ویتنی هوستون» و «شیخ محمد» فعالیت داشته؛ اما هیچگاه این ادعاها تأیید یا تکذیب نشده‌اند و به نظر می‌رسد که این ادعاها ممکن است بی‌اساس باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خوانندگی احمد ایراندوست چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *