ویدیو : دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش

به تازگی ویدیویی از دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش در رسانه ها پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

امروز ویدیویی در مورد درخواست جوان ایرانی برای اسپانسر شدن احمد ایراندوست در رسانه ها منتشر شده است. گویا پیام دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسرینگ بحث داغی را در فضای مجازی ایجاد کرده است؛ زیرا او هیچ استعدادی در این زمینه نداریم.

دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش

در ادامه می‌توانید درخواست عجیب جوان ایرانی از احمد ایراندوست را ببینید:

در ویدیویی که احمد ایراندوست منتشر کرده است، او نوشت:

“دایرکت داده آقای ایراندوست، اسپانسرم شو و کنسرتی برگزار کنیم، عزیزم. جنس صدایت را دوست دارم، اما بیشتر روی چشم بکار ببر و متن را بازنویسی کن

بیوگرافی احمد ایراندوست

دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش

احمد ایراندوست، بازیگر سینما و تلویزیون، در خرداد ماه سال 1349 در آبادان به دنیا آمد. قبل از ورود به عرصه بازیگری در ایران، او به عنوان بادیگارد در صنعت هالیوود و بالیوود فعالیت داشت. احمد ایراندوست به ادعای خودش، در گذشته قهرمان بوکس بود، اما در سال 1368 به دلیل شکستگی فکس دیگر نتوانست در این رشته فعالیت کند.

پدر او، شهاب ایراندوست نیز از قهرمانان کشتی و دوره غلامرضا تختی بوده است. احمد ایراندوست چندین سال در خارج از ایران فعالیت کرده است، به عنوان بادیگارد یک شیخ عربی در دبی و همچنین به عنوان محافظ شخصی برخی از سلبریتی‌ها از جمله جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری، ویتنی هوستون و کارلوس کی روش اشتغال داشته است. وی به پنج زبان زنده دنیا مسلط است.

علت بازگشت احمد ایراندوست به ایران را او به این شکل توضیح می‌دهد که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به نتیجه رسیده‌اند که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتند به ایران بازگردند. احمد ایراندوست یک دختر دارد. وی همچنین در دو فیلم در صنعت بالیوود نیز نقش ایفا کرده است. وقتی سریال “شب های برره” تولید می‌شد، او به نیابت از حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و نقش غول برره را به دلیل جثه‌اش به او سپردند. این اتفاق ورود او به صنعت سینمای ایران را رقم زد.

حواشی اخیر احمد ایراندوست

احمد ایراندوست، بازیگر سینما و تلویزیون، در استوری اینستاگرام خود ادعا کرد که پیشنهادی دریافت کرده است که مبنی بر پذیرش بادیگاردی رونالدو و نیمار در سفر به ایران است. بنا به گفته احمد ایراندوست، کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور قرار است به همراه تیم‌های النصر و الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در ایران به مصاف بروند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دایرکت دادن جوان ایرانی به احمد ایراندوست برای اسپانسر شدنش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *