نیل دراکمن جایزه افسانه دنیای ویدئو گیم را دریافت خواهد کرد

نیل دراکمن (Neil Druckmann)، در حال حاضر یکی از بهترین سازندگان بازی در جهان محسوب می‌شود و قرار است جایزه افسانه اندرو یون را دریافت کند.

سیزدهمین دوره رویداد منتقدان بازی‌های ویدئویی نیویورک (NYVGCC)، در تاریخ 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) برگزار می‌شود. این جایزه، به منظور قدردانی از افرادی است که به پیشروی دنیای گیمینگ کمک کرده‌اند و تأثیر قابل توجهی بر صنعتی که همچنان جذابیت خود را در سراسر جهان حفظ کرده، داده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نیل دراکمن جایزه افسانه دنیای ویدئو گیم را دریافت خواهد کرد

در سال‌های گذشته، خالقانی همچون «هیدئو کوجیما»، «فیل اسپنسر»، «تیم شیفر» و «رجی فیز» جایزه افسانه اندرو یون را به دست آورده‌اند. خبر اهدای جایزه اندرو یون به سازنده بازی آخرین بازمانده از ما شب گذشته توسط «هارولد گلدبرگ» (Harold Goldberg)، رئیس NYVGCC، اعلام شد. این سازمان باور دارد که استعداد و توانایی «دراکمن» در خلق عناوینی که به طور مداوم گیم‌پلی سینماتیک و داستان سرایی بشرمحور را تجسم می‌دهند، شایسته تجلیل است.

نیل دراکمن
نیل دراکمن

شب گذشته، «هارولد گلدبرگ» اعلام کرد که کار درخشان «دراکمن» در طول سالیان اخیر چندین بار با جایزه از رویداد بازی نیویورک تحسین شده و افتخار می‌کند که وی را به عنوان برنده جایزه افسانه اندرو یون امسال انتخاب کنند.

کارگردان The Last of Us ، حدود 20 سال است که در حوزه صنعت ویدئوگیم فعالیت می‌کند. او از زمان کارآموزی خود در استودیوی «ناتی داگ» حضور داشته و در حال حاضر به عنوان رئیس استودیو مشغول به کار است. او در حال حاضر روی پروژه جدیدی کار می‌کند که به نظر می‌رسد قسمت سوم لست‌آف‌آس باشد. تاکنون هیچ جزئیاتی درباره بازی منتشر نشده و اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نیل دراکمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *