سروش صحت و مهران مدیری جرات نمی‌کنند برای تلویزیون برنامه بسازند

مدیر شبکه 4 سیما، در پاسخ به شایعه ممنوعیت حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون اعلام کرد که سروش صحت و مهران مدیری هیچ گونه محرومیتی از سوی صداوسیما ندارند.

به علاوه، او اظهار داشت که این افراد به دلیل تفتیش عقاید از سوی روشنفکران، به اندازه کافی جسارت حضور در تلویزیون را ندارند. «حسین شاهمرادی»، مدیر شبکه چهار سیما، شب گذشته در برنامه جام جم اظهار کرد که امثال مهران مدیری و سروش صحت ، جرأت نمی‌کنند برای تلویزیون برنامه بسازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سروش صحت و مهران مدیری جرات نمی‌کنند برای تلویزیون برنامه بسازند

مدیر شبکه چهار سیما در ادامه بیان کرد که تلویزیون هیچگونه ممنوعیتی برای برنامه‌سازی این اسامی اعمال نکرده؛ بلکه به دلیل وجود نظام تفتیش عقاید روشنفکران، این افراد جرأت حضور در تلویزیون را ندارند. او توضیح داد که این نظام روشنفکری، اصول آزادی بیان و گفتگو را دارد؛ اما به دنبال رصد و پیگیری نظرات افرادی هستند که با عقاید خودشان مطابق نیستند و آن‌ها را مجبور به پاسخگویی می‌کنند.

همچنین، وی پرسید که چرا «احسان علیخانی» نمی‌تواند برنامه تولید کند. او گفت:

نه فقط بازیگران و سکولاریسم مسلح در فضای عمومی و مجازی، بلکه برخی سیاستمداران نیز در برخی دوره‌ها مورد محدودیت‌هایی قرار گرفته‌اند.

«شاهمرادی» با اشاره به ادعای مدعیان خفقان در صدا و سیما افزود:

ما با یک فضای رسانه‌ای مواجه هستیم که گویا یک صداوسیمای مخفی وجود دارد که فضا را محدود کرده و افرادی وجود دارند که حرف‌های بی‌گفته‌ای را در دل خود حمل می‌کنند و صداوسیما آن‌ها را پخش نمی‌کند؛ اما واقعیت این نیست. من اعتقاد دارد که در دوره تحولی که برخی معتقدند هیچ اتفاق دندان‌گیری رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این نطرات مدیر شبکه چهار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *