ماجرای آرایشگر رضا رشیدپور چه بود؟

رضا رشیدپور، در یک توئیت، به حواشی مربوط به آرایشگر اختصاصی خودش واکنش نشان داد. این خبر، چند روزی است که تحت عنوان آرایشگر رضا رشیدپور سروصدای زیادی برپا کرده بود.

«رضا رشیدپور» در واکنش به داشتن آرایشگر اختصاصی خود نوشت که «دانیال امینی»، پسر عزیز هنرمند بختیاری، آرایشگر من نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ماجرای آرایشگر رضا رشیدپور چه بود؟

رضا رشیدپور در توییتی نوشت:

«دانیال امینی»، پسر عزیز هنرمند بختیاری، آرایشگر اختصاصی(!) من نیست. در هتل گامبرون کیش یک سالن مجهز و معروف وجود دارد که پیش از اجرای صحنه، بسیاری از هنرمندان را آرایش می‌کند. حضور 1 ثانیه‌ای او در کلیپ شعرخوانی یوتیوب را بهانه‌ای برای حمله قرار داده‌اند…

آرایشگر رضا رشیدپور

«رضا رشیدپور» در تاریخ 26 خرداد 1358 (سال 1979) در تهران به دنیا آمد. او در دوران دانشجویی به فعالیت در رسانه‌ها پرداخت و در سال‌های بعد به عنوان یک مجری معروف در برنامه‌های تلویزیونی شناخته شد. «رضا رشیدپور» در طول سال‌های بسیاری، در نقش مجری در برنامه‌های مختلف تلویزیونی در ایران فعالیت کرد و نقش مهمی در صنعت رسانه و در رویدادهای مهم ایران داشت.

در سال 1391، رضا رشیدپور به تهیه ویدئوهای انتقادی پرداخت و آن‌ها را از طریق سایت‌های فیس‌بوک و یوتیوب منتشر کرد. و در تاریخ 1 تیر 1392، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که تلویزیون جهانی پرسپولیس با همراهی رضا رشیدپور به عنوان مجری، راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار این خبر و آرایشگر رشیدپور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *