سریال کمدی جدیدی با حضور حمید لولایی ساخته می‌شود

به تازگی با انتشار چندین عکس و ویدیو، ساخت سریال جدید حمید لولایی تایید شد. این سریال ژانر کمدی دارد و در شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخیراً ساخت مجموعه تلویزیونی کمدی 90 قسمتی به نام «چرخ گردون» به کارگردانی «جواد مزدآبادی» برای پخش از شبکه دو سیما تایید شد. این سریال با حضور یکی از بازیگران قدیمی و مطرح سینما و تلویزیون، یعنی حمید لولایی ساخته می‌شود و یک داستان جذاب را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال جدید حمید لولایی

داستان این سریال کمدی حول محور دو رقیب کاری به نام‌های کریم آشی و غلام عدسی می‌چرخد. هدف اصلی این مجموعه تلویزیونی، ایجاد امید و سرگرمی و یک فضای خانوادگی دلنشین است.

به گفته کارگردان، فیلمبرداری‌های قسمت‌های شلوغ انجام شده و دل حال حاضر قسمت‌های خلوت‌تر در حال فیلمبرداری است. به احتمال زیاد تا 40 روز دیگر فیلمبرداری 30 قسمت اول سریال چرخ گردون به اتمام می‌رسد.

بازیگرانی همچون «حمید لولایی»، «مجید شهریاری» و «ساقی زینتی» در این مجموعه طنز حضور دارند. طبق گفته عوامل، فیلمبرداری 30 قسمت اول «چرخ گردون» در یک پارک انجام می‌شود و تاکنون حدود دو ماه طول کشیده است.

از عوامل این سریال می‌توان ایمان پناهی (مدیر تدارکات)، امید قربانی (صدابردار)، امید خیرخواه (دستیار اول کارگردان)، حسین ناظریان (مدیر تصویر برداری)، سعید آهنگرانی (طراح صحنه و لباس) و فرزاد اسدیان (عکاس) را نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدیدترین سریال حمید لولایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *