پیرس برازنان به دلیل ورود به مناطق حفاظت شده به دادگاه احضار شد

پیرس برازنان ، بازیگری که در فیلم‌های مشهوری مانند Die Another Day 2002 حضور داشته، به دلیل ورود به مناطق حفاظت شده، به دادگاه احضار شد.

طبق گزارش سی‌ان‌ان (CNN)، این بازیگر باید در تاریخ 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402) در دادگاه حاضر شود. اتهامات او، گردش پیاده در همه مناطق حفاظت شده در پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیرس برازنان به دلیل ورود به مناطق حفاظت شده به دادگاه احضار شد

او در فیلم تثلیث نامقدس (Unholy Trinity) که در ایالت «وایومینگ» تصویربرداری شده، نقش آفرینی کرده است. این فیلم، یک اثر در سبک وسترن است که با بازی «ساموئل ال. جکسون» ساخته شده و داستانی از دهه 1870 در منطقه «موناتا» را روایت می‌کند. فیلمبرداری این فیلم، در جریان اعتصابات SAG-AFTRA نیز در جریان بود.

پیرس برازنان

علاوه بر این، «پیرس برازنان»، در فیلم‌های مختلفی نیز نقش‌آفرینی کرده است. او در آثاری مانند دختر پادشاه (The King’s Daughter)، بلک آدام (Black Adam) و قانون-شکنان (The Out-Laws) حضور داشته و به‌زودی در فیلم اکشن «چارلی سریع» (Fast Charlie)، که با بازی «مورنا باکارین» و «جیمز کان» همراه است نیز دیده خواهد شد.

«پیرس برازنان» (Pierce Brosnan)، بازیگر، تهیه‌کننده و سفیر صلح ایرلندی است. او در تاریخ 16 مه 1953 در نافان، ایرلند، به دنیا آمد. او به خاطر نقش جیمز باند در فیلم‌های جیمز باند شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری پیرس برازنان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *