دونالد ترامپ: با زورگویی در فیلم تنها در خانه 2 بازی نکردم

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا، ادعاهای «کریس کلمبوس» را درباره حضور خود در فیلم تنها در خانه 2 : گمشده در نیویورک را رد کرده است.

«دونالد ترامپ» در پاسخ به ادعای کارگردان فیلم Home Alone 2 ، گفت:

هیچ ادعایی نمی‌تواند بیش از این دور از حقیقت باشد. آن نقش کوتاه باعث شد فیلم موفق باشد؛ اما اگر فکر می‌کنند که من زورگویی بودم و یا نمی‌خواستم بازی کنم، پس چرا من را در فیلم قرار دادند و به مدت 30 سال در آن حضور داشتم؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دونالد ترامپ: با زورگویی در فیلم تنها در خانه 2 بازی نکردم

رئیس جمهور سابق کشور ایالت متحده آمریکا افزود که او را مجبور کرده‌اند تا در این فیلم بازی کند؛ اما در آن زمان بسیار مشغول بوده و تمایلی به شرکت در آن نداشته است. چندی پیش، «کریس کلمبوس» اظهار کرده بود:

مانند بسیاری از مکان‌های در نیویورک، می‌توانید هزینه‌ای را پرداخت کنید و اجازه بگیرید در آن مکان فیلمبرداری کنید. ما با هتل پلازا که ترامپ مالک آن است، تماس گرفتیم؛ زیرا می‌خواستیم در لابی آن فیلمبرداری کنیم. امکان ساخت استودیویی مشابه هتل پلازا را نداشتیم. ترامپ موافقت کرد. هزینه را پرداخت کردیم؛ اما او گفت «تنها راه استفاده از هتل، حضور من در فیلم است.»

او در ادامه افزود:

ما موافقت کردیم که او را در فیلم قرار دهیم. وقتی فیلم را برای اولین بار نمایش دادیم، اتفاقی بسیار عجیب رخ داد. مردم با دیدن ترامپ در فیلم، خوشحال شدند.

در ادامه من به تدوین‌گرم گفتم که او را از فیلم حذف نکنید. این لحظه ویژه‌ای برای تماشاگران است؛ اما او با زورگویی به فیلم راه یافت.

فیلم تنها در خانه 2

فیلم تنها در خانه گمشده در نیویورک در سال 1992 و دو سال پس از قسمت اول آن به نمایش درآمد. در این فیلم، شخصیت «کوین مک‌کالیستر» با بازی «مکالی کالکین»، در حالی که خانواده‌اش به سفر به فلوریدا رفته‌اند، در نیویورک گم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم تنها در خانه 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *