گوشی هومن حاجی عبداللهی به سرقت رفت ؛ زورگیری از بازیگر؟

هومن حاجی عبداللهی ، بازیگر کمدین سینما و تلویزیون، در یک استوری اعلام کرد که موبایلش در حوالی خیابان پاسداران تهران به سرقت رفته است.

ساعت 12:30 دقیقه ظهر امروز، خبر سرقت تلفن همراه بازیگر «هومن حاجی عبداللهی» به کلانتری 102 گزارش شد. تحقیقات جهت شناسایی این سارقین توسط کلانتری 102 هروی در دستور کار قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرقت گوشی هومن حاجی عبداللهی

پس از بررسی‌های ابتدایی توسط ماموران، در صحنه سرقت، مشخص شد که دو نفر که جزء موتورسواران در حال عبور از میدان هروی و خیابان ساقدوش بودند، گوشی او را دزدیده‌اند. در حین عبور از خیابان، آن‌ها به «حاجی عبداللهی» نزدیک شدند و گوشی موبایل او را سرقت کرده و سپس پا به فرار گذاشته‌اند.

هومن حاجی عبداللهی

«هومن حاجی عبداللهی»، گوینده و مجری تلویزیون، در تاریخ 23 تیر 1354 در ایران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی و فیزیک و دیپلم گرافیک رایانه ای است. «هومن» در سال 1372 انصراف از رشته تئاتر در تهران مرکز داد.

در سال 1382، «هومن حاجی عبداللهی» با سلیمه قطبی، گوینده و مدیر دوبلاژ، ازدواج کرده و هم اکنون متاهل هستند. آن‌ها یک فرزند پسر به نام جانان دارند. اگرچه هومن حاجی عبداللهی صداپیشه پنگول است؛ اما جانان علاقه زیادی به کلاه قرمزی دارد و به طور ویژه به پنگول توجه چندانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری هومن حاجی عبداللهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *