کیانوش عیاری به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد

به گفته منابع داخلی، «محمد خزاعی»، رئیس سازمان سینمایی، اعلام کرده که کیانوش عیاری ، کارگردان ایرانی، به دلیل مشکلات مغزی در بیمارستان بستری شده است.

«حسین کرمان‌پور»، رئیس بخش اورژانس بیمارستان سینا نیز در یک توییت اعلام کرد که آقای عیاری به دلیل افت موقت سطح هوشیاری به بیمارستان منتقل شده و خوشبختانه سطح هوشیاری وی در حال بازگشت به حالت طبیعی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیانوش عیاری به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد

«رضا رخشان»، به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، با تأیید عارضه مغزی و بستری شدن استاد عیاری در بیمارستان گفت:

ایشان چندی قبل نیز ایشان به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بودند و پس از آن به توصیه پزشکان قرص مصرف می‌کردند. امشب به دلیل فراموشی در مصرف این قرص، تشنج داشتند و بلافاصله اطرافیان ایشان او را به بیمارستان منتقل کردند.

وی در پایان بیان کرد:

در تماسی که با نزدیکان ایشان داشتم، عنوان شد که خوشبختانه استاد عیاری در سطح هوشیاری خوبی قرار دارند.

کیانوش عیاری

کیانوش عیاری، نویسنده و کارگردان ایرانی، در تاریخ 23 اردیبهشت 1330 متولد شد. او با ساخت فیلم‌های کوتاه در سینمای آزاد اهواز، به فعالیت سینمایی پرداخت. او یکی از مهم‌ترین و بهترین فیلمسازان پس از انقلاب ایران به شمار می‌رود و همواره تحسین و ستایش مخاطبان و نقادان را به دست آورده است. وی در سینمای واقع‌گرایانه، به عنوان یک سازنده با سبک خاص شناخته می‌شود. آخرین فیلمی که او ساخته، ویلای ساحلی نام دارد که در حال حاضر در ایران به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی کیانوش عیاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *