علت ساخته نشدن فصل دوم ساختمان پزشکان از زبان فرناز رهنما

فرناز رهنما بازیگر تئاتر و سینمای ایران، در صفحه رسمی اینستاگرام خود پستی را با موضوع علت ساخته نشدن فصل دوم سریال ساختمان پزشکان، منتشر کرد.

«فرناز رهنما» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در گفتوگو با «شاهین شجری کهن» در مجله فیلم امروز، درباره ساخت فصل دوم سریال ساختمان پزشکان علی رقم استقبال گستره مخاطبان اعلام کرد که علت ساخته نشدن آن، نظرات منفی بینندگان در شرایط سخت تیم بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


گفته های فرناز رهنما

«فرناز رهنما» در این رابطه گفت:

شرایط باعث می‌شد که کار را در چند مرحله تکرار کنیم و دوباره بگیریم که برای تولید، مقرون به صرفه نبود. آن زمان تازه سوشال مدیا و فیسبوک راه افتاده بود و مدام تحت فشار برخی نظرات بودیم. می‌گفتند چرا وقتی برادر شوهرت می‌آید، حجاب نداری!

همچنین، وی افزود:

قرار بود 120 قسمت بسازیم، 60 قسمت ساختیم…

فرناز رهنما

«فرناز رهنما» متولد مهر ماه سال 1360 در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است؛ همچنین، دوره بازیگری‌اش را در کلاس های مرحوم «حمید سمندریان» گذرانده و از سال 1379 وارد تئاتر شد و در سال 1394 با بازی در نمایش چشم اندازی از پل، کارهای زیادی به وی پیشنهاد شد.

آغاز فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون نیز از سال 1385 در فیلم تلویزیونی زیر زمین به کارگردانی «علیرضا افخمی» بوده است. همچنین، شهرت او از نقش «نازنین» در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی «سروش صحت» آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گفته‌های فرناز رهنما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *