ریانا یکی از مهمانان عروسی آنانت آمبانی

شب گذشته، تصاویر و ویدئوهایی از ریانا منتشر شدند که نشان می‌دادند او یکی از مهمانان مهم جشن پیش از عروسی «آنانت آمبانی»، فرزند یک میلیارد هندوستانی و «رادیکا مرچنت» بود.

چهره‌های مشهور بسیاری زیادی همچون «ایوانکا ترامپ»، «بیل گیتس» و «مارک زاکربرگ» (رئیس فعلی شبکه مجازی اینستاگرام) مهمان این مراسم بوده‌اند. «آنانت آمبانی» که 28 سال دارد، قرار است در ماه ژوئیه، با دوست قدیمی خود ازدواج کند. «موکش آمبانی»، پدر «آنانت آمبانی» یکی از مالکان بزرگ شرکت‌های خصوصی هند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور ریانا در عروسی آنانت آمبانی

میلیاردرها از سرتاسر جهان، مدیران ارشد سیلیکون ولی، سران دولت و خانواده‌های سلطنتی هالیوود و بالیوود، روز جمعه در شهر جامناگر در غرب هند برای شرکت در جشن های قبل از عروسی آنانت آمبانی، کوچک‌ترین پسر موکش آمبانی، ثروتمندترین فرد در قاره آسیا شرکت کردند

ریانا

سال 2018 میلادی، «موکش آمبانی»، ثروتمندترین مرد هندوستان، مراسم عروسی دخترش را که «ایشا» نام داشت را به مجلل‌ترین شکل ممکن برگزار کرد. در آن مراسم نیز «بیانسه»، خواننده مطرح و سرشناس آمریکایی در آن به اجرا پرداخت و از مهمانان در دریاچه کومو ایتالیا، بمبئی و راجستان پذیرایی به عمل آمد 100 میلیون دلار هزینه برداشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مراسم مجلل چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *