برای بازگشت معین به ایران وزارت خارجه در حال برنامه ریزی است

«عبدالله سهرابی»، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور که زیر مجموعه وزارت خارجه ایران است، اعلام کرده که برای بازگشت معین برنامه‌ریزی می‌کند.

این وزارت‌خانه، در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی با نهادهای مختلف برای بازگشت افرادی همچون «معین» و دیگر خوانندگان پیش از انقلاب به ایران است و اظهار کرده که اخبار خوبی در پیش خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برای بازگشت معین به ایران وزارت خارجه در حال برنامه ریزی است

وی در گفتگو با روزنامه خراسان افزود که چهار نهاد در مورد وضعیت ایرانیان خارج از کشور در حال حاضر درگیر این امر هستند و اگر نتیجه استعلام مثبت باشد، تضمین با آن‌ها خواهد بود. «سهرابی» افزوده:

هم در مورد معین و هم در مورد افراد دیگر دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.

بازگشت معین

این اظهارات در زمانی صورت گرفته که پیشتر نیز وزیر ارشاد اسلامی ایران نیز اعلام کرده بود که معین، خواننده ایرانی مقیم لس‌آنجلس، می‌تواند به ایران بازگردد. همچنین، در پی واکنش‌های گسترده به اظهارات «محمد مهدی اسماعیلی» درباره بازگشت معین، او دوباره بر این موضوع تأکید کرده است. این اظهارات در حالی انجام شده که برخی از ایرانیان پس از بازگشت با مسائل قانونی مواجه شده‌اند و کشورهای غربی به ایرانیان دو تابعیتی درباره امکان بازداشت و فشارهای امنیتی هشدار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت معین و دیگر خوانندگان لس‌آنجلسی به ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *