عادل فردوسی پور نخستین پلتفرم ورزشی را افتتاح خواهد کرد

پلتفرم نودینو با رهبری عادل فردوسی پور ، از تاریخ 13 خرداد ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند. این پلتفرم VOD (ویدیو به درخواست)، نخستین پلتفرم ورزشی ایران است.

این پلتفرم ورزشی ، به صورت تخصصی در زمینه ورزش فعالیت می‌کند و برنامه‌های متنوعی را شامل پخش فیلم، سریال و برنامه‌های خارجی و داخلی در حوزه ورزش را ارائه می‌دهد. هدف اصلی این پلتفرم، پخش برنامه‌های ورزشی جهان با زیرنویس یا دوبله فارسی و تولید برنامه‌های متنوع در تمامی رشته‌های ورزشی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


افتتاح نخستین پلتفرم ورزشی توسط عادل فردوسی پور

پلتفرم نودینو با برنامه اختصاصی به نام نود و یک که توسط «عادل فردوسی‌پور» اجرا می‌شود، کار خود آغاز می‌کند. همچنین برنامه‌ای با محوریت کشتی به نام خاک نیز در این پلتفرم پخش خواهد شد. از دیگر برنامه‌های آن، می‌توان به تاک‌شوی سیزده نفر با اجرای «علی ضیا» اشاره کرد.

عادل فردوسی پور

شنیده شده که برند 361 درجه، یک برند بین‌المللی معتبر در زمینه پوشاک ورزشی، به همراه یک برند پوشاک مشهور ایرانی، سرمایه‌گذار اصلی این پلتفرم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک پلتفرم ورزشی توسط «عادل فردوسی‌پور» چیست؟ آیا با این کار، او می‌تواند موفق به جذب مخاطبان ورزشی شود و موفقیت برنامه‌های قبلی خود که در تلویزیون پخش می‌شدند را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *