فرانچایز Hellraiser ادامه پیدا خواهد کرد

تهیه‌کننده فیلم های Hellraiser اعلام کرد که آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت فیلم‌های دیوانه‌وار و عجیب و غریب، تحت همین فرانچایز جذاب و ترسناک دارند.

ژانر وحشت، دربرگیرنده‌ی مجموعه‌ای از فرانچایزهای متنوع است که با استفاده از ایده‌های خلاقانه، سعی در القای حس ترس در بین بینندگان داشته‌اند. یکی از فرانچایزهای بسیار منحصربه‌فرد در این ژانر، فیلم های برپاخیزان جهنم است که در سال 1987 آغاز به کار کرد و تاکنون 11 فیلم از این سری به تماشاگران عرضه شده و هرکدام با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خبر خوش برای طرفداران فیلم های Hellraiser

آخرین فیلم این فرانچایز، ریبوتی به کارگردانی «دیوید بروکنر» و تهیه‌کنندگی «کیت لوین» بود که در سال 2022 به انتشار رسید. از آن زمان تاکنون، مدیران سرویس استریم هولو، به ساخت دنباله‌ای بر این ریبوت اشاره نکرده‌اند؛ اما به لطف مصاحبه با «کیت لوین»، تهیه‌کننده این فرانچایز که با خبرگزاری کمیک‌بوک صحبت کرده، اطلاعاتی درباره آینده فیلم Hellraiser به دست آمده که ممکن است شادی طرفداران آن را به همراه داشته باشد.

فیلم های Hellraiser

او در این مصاحبه گفت:

بله، ما به فعالیت‌ها و بحث‌های مرتبط با این موضوع مشغول هستیم. به طور دقیق نمی‌توانم جزئیات محتوا را ذکر کنم؛ اما «دیوید بروکنر» به عنوان کارگردان در میان ما حضور داشته و زمان و انرژی زیادی را برای بحث و گفتگو درباره احیای مجدد این فرانچایز صرف کرده‌ایم. ایده‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانیم از آن‌ها یاد بگیریم و به تولید محتوای جدید بپردازیم.

او اظهار کرد که همراه با تیم خود، علاقه شدیدی به پیشروی دارد و می‌خواهد ایده‌های خود را به عمل بیاورد. این ایده‌ها ممکن است منجر به ساخت حداقل یک دنباله برای ریبوت این فرانچایز شوند که در سال 2022 منتشر و پخش شده بود. باید صبر کنیم و ببینیم که در طول ماه‌های آینده برنامه آن‌ها به چه شکلی عملی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی با ساخت یک دنباله برای ریبوت Hellraiser چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *