دن استیونز در انیمیشن Among Us حضور خواهد داشت

در ماه‌های اخیر، دن استیونز ، هنرپیشه بریتانیایی در مصاحبه‌ای درباره نقشش در سریال مبتنی بر بازی ویدیویی Among Us صحبت کرده است.

سال 2024 برای او سالی پرفعالیت و هیجان‌انگیز خواهد بود. این بازیگر که تجربه بازی در سریال Downton Abbey و فیلم Beauty and the Beast را در کارنامه خود دارد، اخیرا در فیلم بسیار پرهیجان و پرفروش Godzilla x Kong: The New Empire حضور داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دن استیونز در انیمیشن Among Us حضور خواهد داشت

او قرار است در فیلم ترسناک Abigail که به تازگی به نمایش در آمده، به همراه «ملیسا باررا» بازی کند. همچنین در فیلم ترسناک و مورد انتظار Cuckoo، کنار «هانتر شفر»، نقش شخصیت شرور را ایفا کرده که قرار است در ماه مه سال جاری اکران شود.

به علاوه، او در حال کار بر روی یک پروژه دیگر که انیمیشن Among Us است و توسط «CBS Studios» تولید می‌شود، خواهد بود. در این انیمیشن سریالی، وی نقش شخصیت «بلو» را بازی می‌کند. «استیونز» که پیشتر در انیمیشن‌هایی مانند The Sea Beast، Love, Death & Robots و The Boy and the Heron صداپیشگی داشته، جزئیات بیشتری را درباره نقشش در این انیمیشن سریالی فاش نکرد.

دن استیونز

وی تنها اشاره کرده که برای شخصیت «بلو» از صدای خودش بدون تغییر استفاده شد. همچنین اعلام کرده که این انیمیشن سریالی ممکن است لحظات خنده‌دار زیادی را به همراه داشته و برای مخاطبان لذت‌بخش باشد. به علاوه، در این انیمیشن سریالی، صداپیشگانی مانند «رندال پارک»، «اشلی جانسون»، «الایجا وود»، «دبرا ویلسون» و بسیاری دیگر نیز حضور دارند و «اوون دنیز» مسئول ساخت این مجموعه سریالی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دن استیونز در انیمیشن Among Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *