رده‌بندی سنی انیمیشن من شرور 4 اعلام شد

رده‌بندی سنی انیمیشن من شرور 4 مشخص شد. امتیاز رسمی این انیمیشن نشان می‌دهد که این مجموعه همچنان در مسیر موفقیت و شهرت خود پیشرفت می‌کند.

سری انیمیشن‌های Despicable Me، از جمله دو اسپین‌آف Minions، به دلیل ترکیب ژانر اکشن و طنز، در بین گروه‌های سنی جهانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رده‌بندی سنی انیمیشن من شرور 4 اعلام شد

با فروش بیش از 4.648 میلیارد دلار، فرنچایز Illumination به عنوان بزرگ‌ترین فرنچایز انیمیشن تمام دوران شناخته شده و Despicable Me 4 می‌خواهد به شکستن رکوردهای گذشته خود ادامه دهد.

پیش از اکران در ماه جولای، اعلام شد که Despicable Me 4 به دلیل «اکشن و طنز بی‌ادبانه» از مرجع رتبه‌بندی فیلم‌ها، یعنی Films Ratings، رتبه PG دریافت خواهد کرد.

رتبه PG به عنوان پیشنهاد راهنمایی والدین به مخاطبان نشان می‌دهد که برخی از محتواهای فیلم ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. این اعلامیه امکان دارد برای طرفداران Despicable Me شوکه‌کننده باشد؛ زیرا تمام فیلم‌های قبلی این فرنچایز به این رتبه رسیده‌اند. اما با توجه به سبک بی‌ادبانه و اکشن فیلم، این تصمیم به نظر یک تحول غیرمنتظره در داستان می‌آید.

انیمیشن من شرور 4

در انیمیشن Despicable Me 4، «استیو کارل» به عنوان ابرشرور سابق «گرو»، همراه همسرش «لوسی» (با بازی کریستن ویگ) که قبلاً با جنایت مبارزه می‌کرد، دوباره به یکدیگر می‌پیوندند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن من شرور 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: thedirect


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *