یوجی ایتادوری در کمیک جدید دی سی حضور خواهد داشت

یوجی ایتادوری ، شخصیت اصلی انیمه جوجوتسو کایسن که یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها به شمار می‌‌رود، به دنیای کمیک‌های DC اضافه شده است.

شهرت و محبوبیت جوجوتسو کایسن تنها به محدود به مانگا و انیمه نیست و به فضایی بزرگ‌تر نفوذ کرد. اخیرا اعلام شده که جوجوتسو کایسن توانسته به محبوب‌ترین انیمیشن دنیا تبدیل شود. حالا در یک اتفاق هیجان‌انگیز، شاهد حضور افتخاری «یوجی ایتادوری» در کمیک جدید دی سی و شخصیت «نایت‌وینگ» هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور یوجی ایتادوری در کمیک جدید دی سی

پیش‌نمایش‌های کمیک شماره 113 مجموعه Nightwing به تازگی منتشر شده است. از آنجایی که چهره‌ی «یوجی ایتادوری» را در بین جمعیت می‌بینیم، طرفداران دنیای دی‌سی و نایت‌وینگ از این اتفاق شگفت‌زده شده‌اند. در این تصویر، «یوجی» با پوشش خاص و موهای صورتی‌اش وارد گاتهام شده و یک پیتزا از Marv and George’s Pizza خریداری کرده است.

این حضور یوجی در کمیک Nightwing تنها ادای احترام به انیمه و مانگای جوجوتسو کایسن است. جوجوتسو کایسن در چند سال اخیر به یکی از آثار برجسته این دو صنعت تبدیل شده و با بیش از 90 میلیون نسخه فروش، در بین پر‌فروش‌ترین مانگاها چه در ژاپن و چه در سراسر جهان قرار دارد.

یوجی ایتادوری

روند چاپ مانگا Jujutsu Kaisen از سال 2018 شروع شده و پس از انتشار 26 جلد، هنوز ادامه دارد. با این حال خالق این اثر «گگه آکوتامی» اشاره کرده که جوجوتسو کایسن تا پیش از سال 2025 به پایان می‌رسد. همچنین دو فصل از انیمه سریال Jujutsu Kaisen پخش شده و فصل سوم با محوریت آرک داستانی Culling Game در راه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور یوجی ایتادوری در کمیک جدید دی سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *