برنارد هیل بازیگر فیلم ارباب حلقه‌ها و تایتانیک درگذشت

با افسوس باید اعلام کنم که بازیگر سینما « برنارد هیل » که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته می‌شد، در سن 79 سالگی درگذشت.

وی در فیلم برنده جایزه اسکار، تایتانیک، در سال 1997 نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» را بازی کرد و همچنین در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها به عنوان پادشاه تئودن حضور داشت. یکی از نقش‌های برجسته او در سال 1987 در درام تلویزیونی بی‌بی‌سی به نام پسران آسفالت بود، جایی که وی در نقش «یوسر هیوز»، شخصیتی را بازی کرد که مبارزه‌ای مداوم برای مقابله با بیکاری در لیورپول داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برنارد هیل درگذشت

«لو کولسون»، مدیر برنامه‌های وی، تأیید کرد که «برنارد هیل» صبح روز یکشنبه درگذشت. «آلیسون» و پسرش «گابریل» در کنار او بودند. «آلن بلیزدیل»، نویسنده پسران آسفالت، اعلام کرد که مرگ «هیل» یک ضربه و همچنین یک تراژدی بزرگ است.

وی گفت:

او توانایی شگفت‌انگیز و جذابی در بازی نقش «یوسر هیوز» داشت. او همه چیز را به این نقش بخشید و شما این را در تمام صحنه‌ها به خوبی می‌بینید. او تبدیل به «یوسر هیوز» شد.

او اضافه کرد:

من آرزو می‌کردم که با او کار کنم. هر کاری که او انجام داد، همه جنبه‌های کاری او، شیوه کار و اجرایش، همه آنچه را که می‌توانستید آرزو کنید بود. همیشه احساس می‌کردید که برنارد برای همیشه زنده خواهد ماند. او دارای قدرت بدنی و شخصیتی بسیار قوی بود.

برنارد هیل

«برنارد هیل»، علاوه بر نقش‌های برجسته‌ای که در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها ایفا کرد، در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های دیگر نیز حضور داشت. او در فیلم شرلی ولنتاین، روح و شیرهای تاریکی، باد در ویلا، جرم واقعی، رویاهای تابستانی، پادشاه عقرب، گوتیکا، آخرالزمان لیگ آقایان، والکری، انیمیشن پارانورمن، سریال پسران از جنس سیاه، سریال دفتر امور اجتماعی بسیار، سریال وولف هال و سریال بی‌بخشش نقش‌های مهمی را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری برنارد هیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *