مجری برنامه پاورقی به دلیل توییت توهین آمیز اخراج شد

«محمدرضا شهبازی»، مجری برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما، چند روزی است که برنامه پاورقی را اجرا نمی‌کند و گویا به دلیل توییت توهین آمیز اخراج شده است.

«محمدرضا شهبازی»، مجری برنامه تلویزیونی پاورقی در شبکه صداوسیما، هفته گذشته یک توئیت توهین‌آمیز و بی‌سابقه منتشر کرد که به نظر می‌رسد باعث اخراج او شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مجری برنامه پاورقی به دلیل توییت توهین آمیز اخراج شد

در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، «محمدرضا شهبازی» نوشت:

اصلاح‌طلبی، نطفه‌اش حرام است! اصول‌گرایی، لقمه‌اش حرام است!

این توئیت منجر به واکنش منفی و انتقادات بسیاری از مخاطبان و کاربران شد. اکنون مدتی است که «محمدرضا شهبازی» اجرای برنامه پاورقی را به عهده ندارد. هنوز مشخص نیست که آیا از اجرا کناره‌گیری کرده یا دلایل دیگری برای عدم حضور او وجود دارد. پیش از این، کلام نامناسب این مجری با انتقادات زیادی همراه بوده است.

برنامه پاورقی

او، متولد 16 خرداد سال 1365، اهل تهران، مجری، بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مدیر سایت راه راه است. او مدرک کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی دارد. «محمدرضا شهبازی» از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

در سال 1402، پس از بروز شایعاتی درباره حضور افرادی مانند «رضا رشیدپور» در صدا و سیما، «شهبازی» واکنش نشان داد و انتقاداتی از صدا و سیما بیان کرد. این تصمیم و واقعه با حواشی فراوانی همراه بود. همچنین، او به عنوان مجری برنامه سیدخندان، که یک نسخه الهام گرفته شده از برنامه خندوانه است، نیز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج مجری برنامه پاورقی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *