نظر جالب منوچهر هادی درباره سریال افعی تهران

منوچهر هادی ، کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون، در واکنش به شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

سریال افعی تهران به کارگردانی «منوچهر هادی»، که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، به دلیل یکی از سکانس‌هایش که در آن برخوردی نامناسب بین یک دانش‌آموز و ناظم مدرسه به تصویر کشیده شده، با شکایت و اعلام جرم رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش روبرو شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نظر جالب منوچهر هادی درباره سریال افعی تهران

او در این پست با لحنی انتقادی، به معترضان به این صحنه از سریال پاسخ داد و از مقام کارگردان دفاع کرد. «هادی» در این باره نوشت:

آهای معلم بد، چقدر جریمه باید؟ با احترام به مقام معلم و با احترام به همه کسانی که معترض به این صحنه در سریال افعی تهران هستند. آیا کسی هست که از مقام کارگردان دفاع کند؟ این چه کارگردانیست که با معلم این برخورد را می‌کند؟ مگر ما کارگردان بی ادب و نامحترم داریم؟ بله معلومه که داریم، معلومه که معلم بد هم داریم، اصلا پدر و مادر بد هم داریم فرزند بد هم داریم که گاهن عزیزشان را به قتل رسانده و بدن نازنینشان را هم قطعه قطعه کرده‌اند. در این صورت آیا همه پدر مادرها و فرزندان، قاتل محسوب می‌شوند و به مقام و مرتبه ایشان بی‌حرمتی می‌شود؟ اساسا خود این کارگردان در این سریال با بازی درخشان پیمان معادی نقش مثبتی را ایفا می‌کند؟

منوچهر هادی

او در ادامه با اشاره به حمله‌ها و انتقادهای بی‌مورد به این سریال، از مخاطبان خواست که به جای تمرکز بر یک صحنه خاص، به نکات آموزنده و پیام‌های آن توجه کنند. «هادی» همچنین از زحمات معلمان دلسوز و کارآمد قدردانی نمود و در انتها از «ساترا» و تیم سازنده سریال افعی تهران برای خلق این اثر ماندگار تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نظر منوچهر هادی درباره سریال افعی تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *