بیوگرافی دوست پسر ریحانه پارسا + [عکس‌های جنجالی از دوست دختر سابق میلاد خدایی]

بیوگرافی دوست پسر ریحانه پارسا . عکس و فیلم میلاد خدایی در سفر با ریحانه پارسا. در ادامه مطلب بیوگرافی میلاد خدایی همراه فیگار باشید.

ریحانه پارسا که روز گذشته از نامزدش میلاد خدایی در آنتالیای ترکیه رونمایی کرده بود، حالا تصویری مشترک با او منتشر کرده است.

وی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. ایشان، با هنرمندان زیادی در ترکیه در زمین مدلینگ و همچنین به عنوان عکاس و آرایشگر همکاری دارد و کار دیزاین و تصاویر آنها را بر عهده داشته است. بیشترین زمینه مدلینگ او درباره لوازم آرایشی و بهداشتی است.

 

بیوگرافی دوست پسر ریحانه پارسا

عکس و فیلم میلاد خدایی در سفر با ریحانه پارسا

دوست پسر ریحانه پارسا
دوست پسر ریحانه پارسا کیست

میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده‌اند. او مدتی به عنوان آرایشگر برای برخی چهره‌های هنری و ورزشی فعالیت داشته است او همچنین صاحب سالن زیبایی سیزده و استودیو به همین نام است که زیر مجموعه هلدینگ ۱۳ است.

بیوگرافی میلاد خدایی, دوست پسر ریحانه پارسا, میلاد خدایی ریحانه پارسا
بیوگرافی میلاد خدایی

اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

عکس و فیلم میلاد خدایی در سفر با ریحانه پارسا

میلاد خدایی موسس هلدینگ سیزده در ترکیه است که شامل سالن زیبایی سیزده و مدیر مسئول مجله سیزده fibo.thirteen و همچنین مدیر آکادمی سیزده در ترکیه می باشد. او مدیر هنری و تصویری و موسس هلدینگ سیزده است که ریجانه پارسا به تازگی با مجله مدل و فشن سیزده با مدیریت ایشان همکاری کرده است و به عنوان مدل در این بخش مشغول فعالیت است.

عکس و فیلم دوست دختر سابق میلاد خدایی

مهلا حسینی یکی از رقصنده‌‌های ترکیه است که در یکی از کلیپ‌های میلاد خدایی هم به عنوان دنسر حضور داشته است.

وی متولد 1998 می‌باشد که در اینستاگرام بلاگری برجسته خود را نشان داده است.

بیوگرافی دوست پسر ریحانه پارسا

میلاد خدایی و ریحانه پارسا در یک سفر کاری و تفریحی استوری و عکس های متعددی را به اشتراک گذاشته اند که باعث واکنش خیلی ها شده است. اما این دو زوج عاشق بسیار راحت و آسوده به کار خود ادامه میدهند و به هیچ وجه درگیر حرف و حدیث ها نشده اند.

عکس و فیلم میلاد خدایی در سفر با ریحانه پارسا

ریحانه پارسا میلاد خدایی

ریحانه پارسا استوری هایی در اینستاگرام خود منتشر کرده است که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است. او در این استوری ها در باشگاه در شنا با دوست‌پسرش میلاد خدایی است. آن هم با ظاهری غیرمتعارف!

ریحانه پارسا پیش تر تصاویر زیادی از تعطیلات مشترک خود با میلاد خدایی در آنتالیا منتشر کرده بود. این بازیگر زن سابق ایرانی که اکنون در حوزه مدلینگ فعال شده است بالاخره هویت و نام نامزد جدیدش را آشکار ساخت.  این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد.

ریحانه پارسا میلاد خدایی
شنا کردن ریحانه پارسا با لباس ناجور, شنا کردن ریحانه پارسا

بیشتر بخوانید:

لایو پشیمانی مازیار لرستانی : دنیای مردونه پر از تنهایی‌ است
بندری خواندن بیلی آیلیش را دیده‌اید؟ ؛ از هوش مصنوعی تا ابتذالی فرهنگی!
مراسم عروسی بازیگر سریال خواهران و برادران جیهان شیمشک [+تصاویر و ویدیو]
شوال سام در عروسی ادا اجه با صدای خود هنرنمایی کرد! (دلبری اندر سیب ممنوعه برای ییلدیز)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی دوست پسر ریحانه پارسا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *