والیبال قهرمانی جهان لهستان ایتالیا ؛ لهستان 1-3 ایتالیا [+فیلم]

والیبال قهرمانی جهان لهستان ایتالیا . پایان حسرت 24 ساله لاجوردی‌پوشان. عقاب‌ها در خانه مغلوب ایتالیا شدند. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.

تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست لهستان به عنوان قهرمان مردان جهان 2022 معرفی شد تا لاجوردی‌پوشان پس از 24 سال، باردیگر به مدال طلای جهان دست پیدا کنند.

والیبال قهرمانی جهان لهستان ایتالیا

لهستان 1-3 ایتالیا [+فیلم]

پایان حسرت 24 ساله لاجوردی‌پوشان, عقاب‌ها در خانه مغلوب ایتالیا شدند
پایان حسرت 24 ساله لاجوردی‌پوشان, عقاب‌ها در خانه مغلوب ایتالیا شدند

بازی دو تیم ملی والیبال ایتالیا و لهستان در چارچوب مرحله فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با نتیجه ۳ بر یک به نفع ایتالیا به اتمام رسید.خلاصه بازی والیبال ایتالیا و لهستان در فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که دیشب یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

در ادامه میتوانید به دیدن خلاصه والیبال قهرمانی جهان لهستان ایتالیا از فیگار بپردازید:

در این بازی ایتالیا در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود. لهستان فقط در ست اول موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ یک ست را از آن خود کند. در دیگر دیدار امشب، در دیدار رده بندی برزیل با نتیجه ۳ بر ۱ از سد اسلوونی گذشت و سوم شد. تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آرژانتین و مصر، با شکست مقابل هلند به مرحله بعدی صعود کرد، اما در برابر برزیل با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب شد و به رده سیزدهمی رقابت‌ها با بهروز عطایی بسنده کرد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *