واکنش جالب علی کریمی به حرکت تاریخی دختران والیبالیست + [فیلم]

واکنش جالب علی کریمی به حرکت تاریخی دختران والیبالیست. دختران والیبالیست کشورمان با این حرکت تاریخی طلسم ۵۶ ساله را شکستند.

تاریخ سازی تیم ملی والیبال دختران ایران، باعث شد که علی کریمی هم با انتشار فیلمی به این رویداد مهم واکنش نشان دهد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

واکنش جالب علی کریمی به حرکت تاریخی دختران والیبالیست

تاریخ سازی دختران والیبال

واکنش علی کریمی به صعود تیم ملی والیبال زنان ایران
واکنش علی کریمی به صعود تیم ملی والیبال زنان ایران

تیم ملی والیبال زنان ایران موفق شد با شکست دادن آذربایجان راهی فینال یک تورنمنت بین المللی شود.

اما نکته قابل توجه این است که دختران والیبالیست ایران طلسم 56 ساله را شکستند. چرا که آخرین بار زنان والیبالیست ایران مدال برنز بازی های آسیایی سال 1966 را کسب کرده بودند.

حمایت علی کریمی از بانوان والیبال ایران

در همین راستا علی کریمی ستاره سابق تیم ملی، جز اولین کسانی بود که با انتشار فیلمی از شادی دختران والیبالیست این صعود تاریخی را به آنها تبریک گفته است.

تبریک کنایه‌آمیز علی کریمی به مناسبت روز خبرنگار

اسطوره فوتبال ایران که پیش از این در مسائل اجتماعی کنایه‌های تندوتیزی را متوجه مسئولین کرده بود، به تازگی به بهانه تبریک روز خبرنگار، تعدادی از این قشر را هم بی‌نصیب نگذاشته است.

علی کریمی به مناسبت روز خبرنگار نوشته است:

روز خبرنگار، مبارک خبرنگارانی که خودشان را به کارت هدیه و سفر مجانی نمی‌فروشند. مبارک مجریان و گزارشگرانی که در هیچ باند مافیایی نیستند. مبارک آن‌ هایی که کلی فشار و سختی را تحمل می‌کنند، ولی سر خم نمی‌کنند.

این اولین بار نیست که علی کریمی به ماجرای سفر مجانی یا کارت هدیه عده‌ای از خبرنگاران کنایه می‌زند.

پیش‌تر و زمانی که او در داستان مهدی تاج تبدیل به منتقد فدراسیون فوتبال شده بود به تعدادی از هواداران وقت فدراسیون فوتبال تاخت و آن‌ها را متهم به این کرد که به دلیل سفر به جام جهانی چشمشان را روی بخشی از واقعیت می‌بندند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش جالب علی کریمی به حرکت تاریخی دختران والیبالیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *