توضیحات هیو جکمن درباره بازگشتش به نقش لوگان [+نکاتی که قطعاً نمی‌دانید]

توضیحات هیو جکمن درباره بازگشتش به نقش لوگان ، پس از اینکه برای اولین بار، پس از مرگ این شخصیت به Deadpool 3 راه پیدا کرد، نکاتی را گفت که شاید ندانید.

در حالی که این سوال باقی مانده که چگونه او به این دنیا بر می‌گردد، هیو جکمن در مورد اینکه چگونه جیمز منگولد کارگردان لوگان، او را برای اولین حضورش در دنیای سینمایی Wolverine Marvel در Deadpool 3 به دست آورد، صحبت‌هایی می‌کند که قطعاً هیچکس نمی‌داند.

بیشتر بخوانید:

اکران فیلم های مارول در چین آزاد شد

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023، 2024 و تمام دوران

توضیحات هیو جکمن درباره بازگشتش به نقش لوگان

  • بازگشت قهرمان

در ادامه می‌توانید تصویری از هیو جکمن را ببینید:

توضیحات هیو جکمن درباره بازگشتش به نقش لوگان
نکات پنهان هیو جکمن در فیلم Deadpool 3

هیو جکمن ، در مصاحبه اخیرش با Empire، در مورد توسعه‌ی Wolverine MCU خود در Deadpool 3 صحبت کرد. هیو جکمن، در مورد گفتگوهای خود که با جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan و نحوه دریافت حضورش، توضیح داد:

او واقعاً در مورد بازگشت من باحال بود. من به او گفتم که پیش از فیلم، هیچ چیز نباید گفته شود. بنابراین قصد نداشتم بازگشت آن را خراب کنم و او از این بابت خیالش راحت شد.

او همچنین اشاره کرده که سفر در زمان، می‌تواند در توضیح بازگشت شخصیت‌اش نقش داشته باشد، ایده‌ای که برای اولین‌بار در تیتراژ پایانی Deadpool 2 مطرح شد.

نکات پنهان هیو جکمن در فیلم Deadpool 3

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *