فروش فوق العاده نگهبانان کهکشان 3 در باکس آفیس [+جزئیات]

فیلم نگهبانان کهکشان قسمت 3 جدیدترین فیلم مارول است که به تازگی اکران شد و خبر فروش فوق العاده نگهبانان کهکشان 3 در باکس آفیس منتشر شد.

فیلم Guardians of the galaxy vol 3 به تازگی اکران شد و نمرات بسیار خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. فروش نگهبانان کهکشان 3 در گیشه به بهترین حالت خود پیش می‌شود و در ادامه جزئیاتی از فروش سومین قسمت نگهبانان کهکشان را خواهید دید.

فروش فوق العاده نگهبانان کهکشان 3 در باکس آفیس

فروش فوق العاده نگهبانان کهکشان 3 در باکس آفیس
فروش نگهبانان کهکشان 3 در گیشه

جیمز گان در نوامبر ۲۰۱۴ گفت که ایده‌های مقدماتی برای ساخت سومین فیلم از این مجموعه را داشت و در آوریل ۲۰۱۷ خبر از بازگشت خود برای نویسندگی و کارگردانی آن را داد. دیزنی او را در ژوئیه ۲۰۱۸ به دنبال انتشار پست‌های جنجالی در توییتر از فیلم برکنار کرد، اما استودیو تا اکتبر گان را در مقام کارگردانی بازگرداند.

بازگشت گان به‌طور عمومی در مارس ۲۰۱۹ اعلام شد، و پس از اینکه گان کار بر روی فیلمش جوخهٔ انتحار (۲۰۲۱) و مجموعهٔ تلویزیونی اسپین‌آف آن یعنی پیس‌میکر (۲۰۲۲) را به پایان رساند، ساخت این فیلم از سر گرفته شد. فیلم‌برداری در نوامبر ۲۰۲۱ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و تا اوایل مهٔ ۲۰۲۲ ادامه داشت.

فروش سومین قسمت نگهبانان کهکشان

فروش فوق العاده نگهبانان کهکشان 3 در باکس آفیس
فیلم Guardians of the galaxy vol 3

فروش فیلم Guardians Of The Galaxy Vol 3 از 384 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد. پیش بینی می‌شود فروش این فیل تا 900 میلیون دلار پیشروی کند. مارول بعد از اکران فیلم مرد مورچه ای 3، ضرر بزرگی کرد و این فیلم نتوانست فروش خوبی در باکس آفیس به دست بیاورد، اما به نظر می‌رسد که نگهبانان کهکشان 3 بر خلاف آن بتواند فروش بسیار بهتری نسبت به آن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *