تهیه کننده مارولز از ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ و جنگ های مخفی خبر داد

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ توسط مری لیوانس، تهیه کننده The Marvels، به تازگی منتشر شده و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

مری لیوانوس، تهیه‌کننده مارولز می‌گوید این فیلم ابرقهرمانی ممکن است پیامدهای بزرگی در آینده دنیای سینمایی مارول داشته باشد. مری لیوانوس، تهیه کننده مارولز، اهمیت فیلم ابرقهرمانی آینده را برای فاز بعدی دنیای سینمایی مارول از جمله فیلم‌های بعدی انتقام جویان به اشتراک گذاشت.

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ و جنگ های مخفی

لیوانوس در صحبت با مجله فیلم توتال تایید کرد که The Marvels داستان پشت النگو مرموز خانم مارول و اینکه چگونه Dar-Benn زاوه اشتون توانست النگو دوم را بدست آورد را بررسی کند. او گفت:

در خانم مارول، ما یاد گرفتیم که النگو، همراه با شکل دیگری از قدرت، می‌تواند یک حفره موقت در فضا و زمان را مجبور کند تا به جای دیگری منتهی شود. با قدرت هر دو النگو، قطعا بیشتر امکان پذیر است. و ما اوج آن را در طول این فیلم می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ
ارتباط فیلم MCU و جنگ های مخفی

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ و جنگ های مخفی

ارتباط فیلم MCU با سلسله کانگ
ربط The Marvels به سلسله کانگ

لیوانوس فاش کرد که طرفداران باید انتظار داشته باشند که The Marvels با فیلم‌های آینده MCU از جمله Avengers: The Kang Dynasty و Secret Wars در رابطه با نحوه ایفای این النگوها به عنوان بخش بزرگی از The Multiversal Saga ارتباط داشته باشد. او اضافه کرد:

این قطعا به فرصت‌های فراوانی برای آینده MCU منجر می‌شود، هر کاری که تیم‌های Avengers و Secret Wars بخواهند با آن‌ها انجام دهند.

خانم مارول توسط نیا داکوستا، فیلمساز Candyman بر اساس فیلمنامه‌ای که او با مگان مک دانل و الیسا کاراسیک نوشته است، کارگردانی می‌شود. این فیلم بازگشت بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، تیونا پریس از وانداویژن در نقش مونیکا رامبو و ایمان ولانی در نقش کامالا خان/خانم مارول را نمایش می‌دهد. علاوه بر شخصیت شرور اشتون کریز، چند نفر دیگر در اولین پروژه هالیوودی خود به این سه نفر خواهند پیوست.

ارتباط فیلم MCU و جنگ های مخفی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *