حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی +[جزئیات]

به تازگی خبر حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی به عنوان شخصیتی مهم در رسانه های مجازی پخش شده که برای بسیاری از طرفداران دنیای کمیکس، خبری هیجان‌انگیز است.

بر اساس اعلام رسمی از سوی استودیوهای دی‌سی، شخصیت گرین لنترن در فیلم جدید دی‌سی حضور خواهد داشت. این خبر برای طرفداران سینمایی و علاقمندان به دنیای کمیکس، خبری هیجان‌انگیز می‌باشد. گرین لنترن یکی از شخصیت‌های محبوب و پرطرفدار دنیای دی‌سی است که در سابقه‌ای طولانی از کمیک‌ها، انیمیشن‌ها و فیلم‌های قبلی دی‌سی شناخته شده است.

اما اطلاعات دقیقی درباره نقش و حضور گرین لنترن در فیلم جدید هنوز منتشر نشده است؛ اما این اعلامیه، شوق و کنجکاوی را در میان طرفداران این شخصیت و فیلم‌های دی‌سی برانگیخته بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های گرین لنترن

10 شرور فانوس سبز که جزوی از وحشت کیهانی هستند

حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی

 بازگشت گرین لنترن در فیلم جدید دی سی

این مقاله حاوی اسپویلرهای سوسک آبی است. خلاصه آنجل مانوئل سوتو، کارگردان Blue Beetle، نقش کمئوی Green Lantern را در این فیلم تأیید کرده و به اتصال دنیای DC اضافه می‌کند و افسانه‌های Green Lantern Corps را گسترش می‌دهد. ممکن است خیلی‌ها به دلیل بافت سکانس و ظرافت کمئو، این ایتسراگ محتاطانه Green Lant  3rn Easter Egg در Blue Beetle را از دست داده باشند. گنجاندن شخصیت‌های مختلف DC توسط Blue Beetle، داستان‌های بالقوه هیجان‌انگیز و ارتباطات آینده را در دنیای بزرگ‌تر DC ایجاد می‌کند.

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان Blue Beetle در فیلمی با بازی Jaime Reyes، از نقش کمئوی بسیار مورد انتظار Green Lantern صحبت می‌کند. پس از چندین سال کار، Blue Beetle امسال وارد سینما شد و جیمی را در پرده بزرگ زنده کرد. سوسک آبی با بازی Xolo Maridueña در نقش قهرمان داستان، منشأ شخصیت محبوب را دنبال کرده است؛ زیرا با خاجی دا، یک اسکاراب بیگانه پیوند می‌خورد که او را به نماد دی سی تبدیل می‌کند. همان‌قدر که سوسک آبی داستان جیمی را به تصویر می‌کشید، این فیلم همچنین شامل چگونگی رسیدن خاجی دا به زمین بود.

حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی
حضور فانوس سبز در فیلم جدید DC

ورود گیرین لنترن به فیلم جدید دی سی

حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی
بازگشت گرین لنترن در فیلم جدید دی سی

در حالی که برخی می‌توانستند این ایستراگ را بفهمند، قابل درک است که چگونه همه نمی‌توانستند کمئوی Green Lantern را در Blue Beetle بگیرند. برای شروع، فانوس سبز می‌توانست هر چیزی باشد، به‌خصوص در سکانسی باشد که در آن خاجی دا به فضا سفر می‌کند. در همان گپ با Collider، سوتو همچنین به این نکته اشاره کرد که کمئوی مخفی گرین لنترن از نظر طراحی مجزا بود و همچنین به یک شوخی ظریف احتمالی از Martian Manhunter در فیلم نیز اشاره دارد.

حضور فانوس سبز در فیلم جدید DC

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور گرین لنترن در فیلم جدید دی سی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *