حمایت طرفداران دی سی از حضور گرانت گاستین در نقش فلش در بتمن 2

به تازگی حمایت طرفداران از حضور گرانت گاستین در بتمن 2 در فضای مجازی و مجلات خارجی سر و صدای بسیاری به پا کرده و جنجالی شده است.

طرفداران دی سی از گرانت گاستین برای بازی مجدد در نقش فلش در The Batman 2 حمایت می‌کنند. ایده حضور گاستین در کنار بتمن رابرت پتینسون باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران شده است. در حالی که بعید است که این فیلم دارای چندجهانی باشد، گاستین به طور بالقوه می تواند نسخه ای از فلش را از دنیای بتمن بازی کند.

حمایت طرفداران از حضور گرانت گاستین در بتمن 2

طرفداران دی سی پشت ایده بازی گرانت گاستین در نقش فلش در بتمن 2 هستند. گاستین در طول یک دهه در Arrowverse در نقش بری آلن ظاهر شد و با چندین شرور در 9 فصل فلش و همچنین اپیزودها و رویدادهای متقاطع محبوب Arrowverse مبارزه کرد. اوایل امسال، فصل نهم The Flash به Arrowverse پایان داد و گاستین را وادار کرد لباس اسپیدستر خود را ببندد. با این حال، طرفداران دی سی کاملاً آماده نیستند که این بازیگر نقش را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

حمایت طرفداران از حضور گرانت گاستین در بتمن 2
حضور گرانت گاستین در نقش فلش در بتمن 2

امید طرفداران به همکاری گرانت گاستین و رابرت پتینسون در بتمن 2

حمایت طرفداران از حضور گرانت گاستین در بتمن 2
امید طرفداران به همکاری گرانت گاستین و رابرت پتینسون در بتمن 2

در حالی که هنوز برای احیای The Flash خیلی زود است، طرفداران در توییتر حمایت خود را از گاستین برای حضور در نقش بری آلن در مقابل بتمن رابرت پتینسون در The Batman 2 که در سال 2025 در سینماها اکران می شود، اعلام کردند. در ابتدای کار خود، همانطور که در بتمن نشان داده شد، بنابراین دلیلی وجود ندارد که باور کنیم او با دیگر قهرمانان دی سی روبرو شده است یا حتی در دنیای او وجود دارند. با این حال، ایده بازگشت گاستین به عنوان فلش در یک فیلم پرمخاطب قطعا هیجان انگیز است.

گاستین نقش بری آلن Arrowverse را بازی کرد، به این معنی که نسخه فلش او از دنیای بتمن نمی‌آید. با این حال، چند راه وجود دارد که این دو بازیگر می‌توانند با هم در فیلم ظاهر شوند.

حضور گرانت گاستین فلش در بتمن 2

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمایت طرفداران از حضور گرانت گاستین در بتمن 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *