فوری : ساعت و زمان پخش سریال مادرانه [خلاصه داستان سریال]

ساعت و زمان پخش سریال مادرانه مشخص شد که این سریال قرار است از شبکه تماشا صدا و سیما ایران بازپخش شود که جایگزین سریال خانه امن خواهد شد.

سریال مادرانه با بازی زیبای مهدی سلطانی، قرار است بعد از پایان مجموعه تلویزیونی خانه امن از شبکه تماشا پخش شود و دوستداران این سریال می توانند به تماشایش بپردازند. داستان سریال درباره ی فردی بنام اردلان است که از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند؛ اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده است. مادرانه یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌‌های سال 92 شبکه سه سیماست. ساعت پخش سریال مادرانه از شبکه تماشا 30 آذر مشخص شد.

بیوگرافی بازیگران سریال مادرانه

ساعت و زمان پخش سریال مادرانه

ساعت و زمان پخش سریال مادرانه
ساعت و زمان پخش سریال مادرانه

نویسندگی این سریال اجتماعی خانوادگی را سعید نعمت الله بر عهده داشت. مادرانه در 27 قسمت 35 دقیقه‌ای در رمضان ۱۳۹۲، برای اولین بار از شبکه سه سیما روی آنتن رفت. حالا این سریال قرار است از شبکه تماشا پخش شود که زمان شروع سریال مادرانه مشخص شده است. سریال مادرانه هر شب ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می‌شود و تکرار آن هم در ساعات 05:00 و 11:00 روز بعد به روی آنتن می رود.

ساعت پخش سریال مادرانه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *