زمان پخش فصل دوم سریال هندی به عشق تو سوگند از جم بالیوود مشخص شده است؟

زمان پخش فصل 2 سریال به عشق تو سوگند : زمان پخش فصل دوم سریال هندی به عشق تو سوگند که از شبکه جم بالیوود منتشر می‌شد، به زودی مشخص خواهد شد.

زمان پخش فصل 2 سریال به عشق تو سوگند

سریال هندی به عشق تو سوگند با دوبله فارسی، در روز‌ها و ساعات ذیل از شبکه جم بالیوود منتشر می‌شود.

  • زمان پخش:‌ روزهای فرد ساعت ۲۰:۰۰
  • تکرار پخش: ساعات ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰
  • شبکه: جم بالیوود

با پایان فصل یک آن، سریال غارتگر هندی جایگزین آن شده و از چهاردهم اسفند نمایش داده خواهد شد. به محض تکمیل دوبله فصل 2 به عشق تو سوگند این سریال مجددا نمایش داده می‌شود و در صورت اطلاع رسانی تاریخ انتشار آن، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

سریال هندی به عشق تو سوگند یکی از سریال‌های طولانی کشور هند است که ۶۲۱ قسمت دارد! و زمان پخش هر قسمت ۲۱ تا ۲۵ دقیقه می‌باشد. اکتا کاپور و شوبا کاپور تهیه کنندگان این سریال هندی هستند. راتیکا سینگار و شاراد مالهوترا نقش‌‌های اصلی سریال را ایفا کرده‌اند.

این سریال در ژانر فانتزی و عاطفی و محصول کشور هند است که از ۷ مارس سال ۲۰۱۶ میلادی تا ۲۸ جولای سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه کالرز تی وی هند پخش شده است. داستان در مورد تانوشری (تانو) کورانا و ریشی بدی دو دوست صمیمی از دوران کودکی است.

پدران آن‌ها، ویرندرا و راج هم دوستانی صمیمی بودند. تانو جان ریشی را نجات می‌دهد و مانع غرق شدن او در رودخانه می‌شود. یک راهب و پیشگوی هندی می‌گوید که این دو تا هفت تولد بعدی برای همدیگر ساخته شده‌اند. همسر راج؛ مادر ریشی که از خانواده تانو چندان خوشش نمی‌آید راج را شستشوی مغزی می ‌دهد و او را مجبور می‌کند به فرانسه بروند.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “زمان پخش فصل دوم سریال هندی به عشق تو سوگند از جم بالیوود مشخص شده است؟

  1. سلام خیلی ممنونم از سایط خوبتون میشه لطفا سریال kandali baghya رو پخش کنین و دوبله کنین سریال جذابی هستش تازه پخش شده ازتون خواهش میکنم پخشش کنید کلی بیننده به شبکتون اضافه میشه شاکتی اروا بازیگرشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *