زمان پخش کارتون نوستالژیک زنان کوچک از جم کلاسیک (Little Women)

زمان پخش کارتون زنان کوچک از شبکه جم کلاسیک مشخص شد. زنان کوچک یک مجموعه انیمه ۴۸ قسمتی است که استودیو نیپون انیمیشن ساخته است.

زمان پخش کارتون زنان کوچک

زنان کوچک یک مجموعه انیمه ۴۸ قسمتی است که استودیو نیپون انیمیشن ساخته است. پخش آن از ۱ ژانویه ۱۹۸۷ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ ادامه داشته‌است. بر اساس رمانی از خانم لوئیزا می آلکات می‌باشد. دوبله زنان کوچک به سرپرستی ناصر نظامی انجام شد. وی از دوبلورهای زیر برای ارائه این اثر به زبان فارسی استفاده کرد.

زمان پحش زنان کوچک از جم کلاسیک : شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00

بازپخش زنان کوچک : ساعات 03:00 و 11:00

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

زمان پخش کارتون زنان کوچک
زنان کوچک جم کلاسیک

این مجموعه متحرک از قسمت اول و تا حدی در ابتدای قسمت دوم کتاب مشتق شده است و مطالب و شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند. زنان کوچک با معرفی خانواده مارس شروع می‌شود که با خوشحالی در نزدیکی گتیسبورگ (شهر مجاور یورک در نسخه انگلیسی) زندگی می‌کنند، تا اینکه یک روز در طول یک پیک نیک، آقای مارچ متوجه پیشاهنگان کنفدراسیون در ساحل رودخانه می‌شود.

به عنوان یک افسر ارتش اتحادیه در مرخصی با دست شکسته، آقای مارچ با تردید خانواده خود را ترک می‌کند تا به مافوق خود اطلاع دهد و برای نبرد آینده آماده شود. در همین حال، خانواده او اشغال کنفدراسیون را تحمل می‌کنند و حتی به برده فراری به نام جان کمک می‌کنند تا به زور برای مبارزه برای کنفدراسیون استخدام شود.

زنان کوچک جم کلاسیک

زمان پحش زنان کوچک از جم کلاسیک : شنبه تا پنجشنبه ساعت 19:00

بازپخش زنان کوچک : ساعات 03:00 و 11:00

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *