زمان پخش سریال ترکی بازیگر با بازی پیناز دنیز و اوراز کایگیلاراوغلو از دیزنی پلاس

زمان پخش سریال ترکی بازیگر (Aktris) با بازی پیناز دنیز و اوراز کایگیلاراوغلو از دیزنی پلاس ترکیه مشخص شده است. این سریال در خرداد 1402 منتشر خواهد شد.

زمان پخش سریال ترکی بازیگر

سریال ترکی بازیگر دیزنی پلاس که در ابتدا با نام Avcı (شکارچی) معرفی شده بود، به “بازیگر (Aktris)” تغییر نام داد. این سریال بعد از سریال‌های “فرار”، “بین من و دنیا” و فیلم‌های “رجب ایودیک” و “شب سال نو”، از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و سریال اختصاصی این پلتفرم است. پینار دنیز و اوراز کایگلار اوغلو که از چهره های تبلیغاتی این پلتفرم در ترکیه هستند، نقش‌های اصلی این سریال را ایفا خواهند نموند.

از دیگر بازیگران سریال بازیگر دیزنی پلاس می‌توان به تولگا تکین، احم ریفات، ایپک چیچک و سرهات کیلیچ اشاره کرد. سریال ترکی بازیگر دیزنی پلاس در ژانر هیجان انگیز، جنایی و طنز تولید شده است. سونر جانر نیز کارگردانی سریال را برعهده داشت.

تاریخ انتشار سریال ترکی بازیگر : 10 خرداد 1402

زمان پخش سریال ترکی بازیگر
بازیگران سریال بازیگر دیزنی پلاس

داستان سریال درباره دو دنیای متفاوت یک بازیگر مشهور است. ماجرایی از شهرت او در روز و دنیای متفاوت و تاریکش در شب؛ ترکیبی از جنایت، تعلیق و طنز است.

پینار دنیز که در این سریال نقش بازیگر مشهور را ایفا می‌کند، در سریال تلویزیونی قضاوت نقش جیلین را ایفا می‌کند؛ وکیلی که بعد از کشته شدن خواهرش، درگیر ماجرایی می‌شود و در این راه با دادستان ایلگاز آشنا شده و با او ازدواج می‌کند.

اوراز کایگیلار اوغلو نیز در آخرین حضور تلویزیونی خود، نقش کارتال در سریال مافیایی سه قرون را ایفا نموده بود. در سریال بازیگر نیز پارتنر پینار دنیز خواهد بود.

تاریخ انتشار سریال ترکی بازیگر : 10 خرداد 1402

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *