پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life منتشر شد !

Strange Way Of Life فیلم بسیار مورد انتظار به کارگردانی پدرو آلمودوار است که به تازگی پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life منتشر شد.

بعد از تایید پایان فیلمبرداری و تاریخ اکران فیلم Strange Way Of Life به تازگی پوستر فیلم راه عجیب زندگی به انتشار رسید که از موردانتظار‌ترین فیلم‌های 2023 است. در پوستر منتشر شده از فیلم Strange Way Of Life نگاهی تازه به این فیلم سینمایی خواهیم انداخت.

پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life

Strange Way of Life یک فیلم کوتاه درام وسترن به نویسندگی و کارگردانی پدرو آلمودوار است که ستارگانی مانند ایثن هاک و پدرو پاسکال در آن نقش آفرینی کرده‌اند. پوستر جدید این فیلم که در جشنواره کن امسال و در ماه مه به روی پرده می‌رود، به تازگی به انتشار رسیده‎‌است.

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم راه عجیب زندگی را ببینید:

پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life
پوستر فیلم راه عجیب زندگی

پوستر فیلم راه عجیب زندگی

پدرو آلمودوار کارگردانی فیلم را به عهده دارد و از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌های Pain and Glory و The Skin I Live In و Talk to Her اشاره کرد. به گفته پدرو آلمودوار این وسترن کوتاه، می‌تواند به گونه‌ای پاسخ او به فیلم Brokeback Mountain در سال 2005 باشد که آلمودوار ابتدا به کارگردانی آن وابسته بود.

عکاسی اصلی در جنوب اسپانیا در اوت 2022، در بخش صحرای تابرناس آلمریا انجام شد.

A Strange Way of Life عنوان یک آهنگ قدیمی پرتغالی فادو توسط آمالیا رودریگز است. فیلمبرداری با شرکت تولید خود پدرو آلمودوار، ال دسیو، همراه با سنت لوران، که طراح اصلی آن آنتونی واکارلو نیز یکی از دستیاران تهیه کننده و طراح صحنه و لباس فیلم بود، انجام شد. در ماه سپتامبر، هاوک از طریق اینستاگرام تایید کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

کارگردان در پادکستی گفت:

این یک وسترن عجیب و غریب است، به این معنا که دو مرد وجود دارند و یکدیگر را دوست دارند. این درباره مردانگی به معنای عمیق است زیرا وسترن یک ژانر مردانه است. در مورد فیلم به شما می‌گویم که بسیاری از عناصر وسترن را دارد، تفنگچی را دارد، مزرعه دارد، کلانتر دارد، اما چیزی که دارد و اکثر وسترن ها ندارند، نوعی دیالوگ است که فکر نمی‌کنم یک فیلم وسترن تا به حال بین دو مرد به تصویر کشیده باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *