زمان پخش فینال سریال دختر پشت پنجره +[فصل 4 نخواهد داشت؟]

فینال سریال دختر پشت پنجره در کدام قسمت خواهد بود؟ آیا ادامه این سریال ساخته خواهد شد؟ این سریال بر اساس رمانی از دکتر گلسرن بودایجی اوغلو ساخته شده است.

دختر پشت پنجره اوایل زمستان ۲۰۲۱ از شبکه کانال D پخش شد. این سریال ترکی با پخش قسمت‌های اولی خود، توجه مخاطب را به شدت جلب کرد. ظرف مدت زمان کوتاهی، آمار بازدید آن بالا رفت.

در فصل یک با دوتا از خانواده‌های ثروتمند ترکیه، یعنی خانواده کوراوغلو و خانواده ایپک اوغلو آشنا شدیم. دو خانواده که هم مذهبی هستند و هم سنتی! هر کدام از این خانواده‌ها دچار مشکلاتی هستند که باعث می‌شود نتوانند خوشبخت و خوشحال به زندگی خود ادامه دهند.

فریده مادری است که به دخترش تجاوز شده و هنگام به دنیا آوردن حاصل این اتفاق جان خودش را از دست داده است. او نمی‌تواند غمی که دارد را به راحتی فراموش کند و نالان را در آغوش بگیرد. می‌ترسد که اگر نالان را در آغوش بگیرد و به او وابسته شود، درست همانند دخترش او را از دست دهد.

به همین دلیل نالان در یک محیط بسته و با شرایط سخت بزرگ شده و به جای عشق همیشه ترسیدن را تجربه کرده است. بعد از گذر زمان و اتمام دانشگاه، در هتل خانواده کوراوغلو به همراه رفیقش بیللور مشغول به کار می‌شوند. در این اثنا با فرزند کوچک این خانواده ثروتمند که بسیار هوس باز و بی مسئولیت است آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد سه فصل سریال دختر پشت پنجره + [دانلود، داستان و بازیگران Camdaki Kiz]

فینال سریال دختر پشت پنجره

 قسمت آخر سریال دختر پشت پنجره
 قسمت آخر سریال دختر پشت پنجره

 قسمت آخر سریال دختر پشت پنجره با بازی بورجو بیریجیک، جهانگیر جیهان و … که پنجشنبه‌ها از کانال D پخش می‌شود، قسمت 82 خواهد بود.

ساخت فصل جدید دختر پشت پنجره

ساخت فصل جدید دختر پشت پنجره کنسل شده است. فصل 4 سریال دختر پشت پنجره ساخته نخواهد شد. جزئیات بیشتر دررابطه با فصل 4 سریال دختر پشت پنجره را در لینک ذیل بخوانید:

جزئیات ساخت فصل جدید سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *