تریلر رسمی فیلم The Killer دیوید فینچر منتشر شد

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های امسال است، توسط نتفلیکس منتشر شد.

فیلم «قاتل» (The Killer»، یک فیلم اکشن، روانشناختی و نوآر آمریکایی است که در سال 2023 توسط دیوید فینچر کارگردانی شد. فیلمنامه این فیلم توسط «اندرو کوین واکر» بر اساس مجموعه رمان‌های گرافیکی فرانسوی با همین نام اثر «الکسیس نولنت» نگارش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم The Killer 2023


تریلر رسمی فیلم The Killer دیوید فینچر منتشر شد

در این فیلم، «مایکل فاسبندر» نقش یک قاتل را بازی می‌کند که پس از یک تصادف ناگوار، سرنوشتی متفاوت برایش شکل می‌گیرد. او باید به مبارزه با کارفرمایانش بپردازد و خود را درگیر یک شکار بین‌المللی ببیند.

این فیلم در هشتادمین دوره از جشنواره فیلم ونیز، برای منتقدان اکران شد و آن‌ها فیلم را تحسین کردند. حالا سرویس استریم «نتفلیکس»، از تریلر The Killer رونمایی کرد. در فیلم «قاتل»، «آرلیس هاوارد»، «چارلز پارنل»، «کری اومالی»، «سالا بیکر»، «سوفی شارلوت» و «تیلدا سوینتون» در کنار «مایکل فاسبندر» حضور دارند.

فیلم The Killer در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) اکران محدود خواهد داشت و پس از آن در تاریخ 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بازگشت دیوید فینچر به دنیای ژانر هاردکور، پس از فیلم «منک» و دیدار مجدد او با نویسنده «Se7en، «اندرو کوین واکر» در یک فیلم جنایی با ابزار دقیق، نشان از شاخص بودن این فیلم سینمایی در این صنعت را نشان می‌دهد.

این فیلم، در وبسایت «Rotten Tomatoes» نمره 88% درصد از 113 نقد را با میانگین امتیاز 7.5/10، دریافت کرد. همچنین در وبسایت متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، با بررسی 41 نقد، فیلم امتیاز 77 از 100 را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر رسمی فیلم The Killer چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید و اخبار سینما، تلوزیون و بازی را با ما دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *