اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی به تاخیر افتاد

به تازگی، کمپانی «پارامونت پیکچرز» تصمیم گرفت که اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی را تا اواخر سال 2025 میلادی به تأخیر بیندازد.

این تغییر، در جدول اکران اکثر آثار آینده شرکت «پارامونت پیکچرز» دیده می‌شود. بر اساس اعلام رسمی این کمپانی، انیمیشن «The SpongeBob Movie: Search for SquarePants»، در تاریخ 19 دسامبر 2025 (28 آذر 1404) اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فن تئوری های باب اسفنجی


اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی به تاخیر افتاد

این انیمیشن ابتدا قرار بود در پایان سال 2024 اکران شود؛ اما طبق گزارشات «پارامونت پیکچرز»، «The SpongeBob Movie: Search for SquarePants» یک سال تأخیر خورد. اطلاعات بیشتر درباره علت تاخیر انیمیشن باب اسفنجی در دسترس نیست. به نظر می‌رسد این تأخیر یک ساله، برای اعتصاب نویسندگان بریتانیا باشد.

اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی
اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی

طبق اعلام رسمی کمپانی «پارامونت»، «درک درایمون» به عنوان کارگردان این انیمیشن مشغول به کار است. پیش از این انیمیشن، سه انیمیشن دیگر با نام‌هایThe SpongeBob SquarePants» ، «The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water و «The SpongeBob Movie: Sponge on the Run» تولید و اکران شده بودند.

بازیگرانی مانند «تام کنی»، «بیل فیجرباک»، «راجر آلبرت بومپاس»، «کلنسی براون»، «کارولین لارنس» و «مستر لارنس» نیز در این انیمیشن صداپیشگی خواهند کرد. همچنین، شبکه «نیکلودئون» اعلام کرد که انیمیشن «SpongeBob SquarePants» برای فصل پانزدهم تمدید خواهد شد. تیم انیمیشن‌سازی «Mikros Animation» توجه ویژه‌ای به ترجمه محتوا از دو بعدی به سه بعدی داشته و در عین حال ظاهری جدید و غنی‌تر برای این انیمیشن ایجاد خواهند کرد.

این فیلم در ابتدا قرار بود به عنوان یک سریال پخش شود؛ اما نیکلودئون با اعلام اینکه فصل پانزدهم «SpongeBob SquarePants» ساخته خواهد شد، انیمیشن «The SpongeBob Movie: Search for SquarePants» را تبدیل به یک اثر سینمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان اکران انیمیشن جدید باب اسفنجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذاید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *