بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی مصطفی زمانی + زمان پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی را در ادامه بخوانید و از خلاصه داستان، زمان پخش و جزئیات سریال مطلع شوید. این سریال به زودی از پلتفرم خانگی پخش خواهد شد.

سریال آمرلی یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بوده که در آن بازیگران شناخته شده همچون مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازی می‌کنند. سریال آمرلی مصطفی زمانی در عراق نیز فیلمبرداری شده و برای او تولد نیز گرفته بودند. این سریال زمانی مورد توجه قرار گرفت که تصاویری از جشن تولد مصطفی زمانی در پشت صحنه این سریال در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز تولد 41 سالگی مصطفی زمانی از طرف بازیگر زن مشهور عراقی [+ویدیو]

مصطفی زمانی و بازیگر عراقی در پشت صحنه سریال آمرلی [+بیوگرافی]

خلاصه داستان سریال آمرلی

این سریال درباره موضوع داعش و جنگ‌های داخلی در عراق خواهد بود. خلاصه داستان سریال آمرلی به صورت دقیق هنوز منتشر نشده است.

زمان پخش سریال آمرلی

زمان پخش سریال آمرلی هنوز مشخص نشده است. این سریال به زودی از پلتفرم نمایش خانگی (محتملا فیلیمو) منتشر خواهد شد. در صورت مشخص شدن تاریخ انتشار این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی

مصطفی زمانی

سریال آمرلی مصطفی زمانی
سریال آمرلی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد سی خرداد ۱۳۶۱ در املش، گیلان است. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است. مصطفی ۳ برادر و ۱ خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. در اصلی متولد استان گیلان است و بعد از هفت سالگی در فریدون کنار زندگی کرده است. مصطفی زمانی در سریال آمرلی نقش یک رزمنده ایرانی را بازی خواهد کرد.

این بازیگر با بازی در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید. چهره ناشناخته او دلیل انتخابش برای این نقش بود. در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد. از جوایز مصطفی زمانی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در جشن سینمای ایران را می‌شود نام برد.

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی که در کنار مصطفی زمانی دیده شد کیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *