تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time + تریلر

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time مشخص شد. سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) اثری حماسی و جادویی از سرویس آنلاین آمازون به شمار می‌رود.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time

اولین فصل سریال در سال ۲۰۲۱ میلادی از طریق آمازون عرضه شده بود. فصل دوم سریال چرخ زمان به زودی در سال جدید میلادی منتشر خواهد شد. این سریال فانتزی برداشتی از مجموعه رمان‌های شناخته‌شده‌ای به همین نام نوشته رابرت جردن (Robert Jordan) است و در رویداد کامیک کان نیویورک ۲۰۲۲ نیز برای آن تصاویر و تیزری منتشر شده است.

در رویداد کامیک کان نیویورک نیز علاوه بر این تیزر، دو تصویر از سریال چرخ زمان فصل 2 منتشر شده که نشان می‌دهد دونال فین (Dónal Finn) در نقش مت کاتون و سیرا کاونی (Ceara Coveney) در نقش بانو ایلین تراکاند به ایفای نقش خواهند پرداخت. در فصل اول سریال، نقش مت کاتون را بارنی هریس (Barney Harris) ایفا کرده بود اما در فصل دوم، این وظیفه بر عهده دونال فین است.

تصاویر منتشر شده از سریال چرخ زمان فصل 2

بسیاری از بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به جاشا استرادوفسکی (Josha Stradowski)، زوئی رابینز (Zoë Robins)، دنیل هنی (Daniel Henney)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford) و همچنین رزمند پایک (Rosamund Pike) اشاره کرد.

زمان پخش فصل 2 سریال The Wheel of Time :

در حال حاضر سرویس آنلاین آمازون پرایم تاریخی برای شروع پخش فصل دوم سریال «چرخ زمان» اعلام نکرده است. اما فصل سوم این سریال نیز به طور قطع ساخته خواهد شد.

تریلر فصل دو سریال The Wheel of Time

تریلر فصل دو سریال The Wheel of Time ابتدا لحظاتی از فصل اول را به نمایش در می‌آورد و سپس نیم نگاهی از اتفاقات فصل دوم سریال چرخ زمان را برای بیننده‌ها فراهم می‌کند. این تیزر فصلی اکشن‌تر و جذاب‌تر نسبت به فصل اول را نوید می‌دهد:


زمان پخش فصل 2 سریال The Wheel of Time : مشخص نیست

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *