تاریخ انتشار اسپین اف انیمه Dropkick on My Devil فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار اسپین اف انیمه Dropkick on My Devil فاش شد. در ادامه به جزئیات اسپین اف جدید Dropkick on My Devil می‌پردازیم.

اکانت رسمی توییتر فرنچایز Dropkick on My Devil روز شنبه اعلام کرد که Dropkick: Seikimatsu-hen، انیمه اسپین آف جدید این فرنچایز، در تاریخ 26 دسامبر ساعت 24:00 از شبکه BS NTV پخش خواهد شد. این اسپین آف تلویزیونی با فصل چهارم انیمه متفاوت است.

تاریخ انتشار اسپین اف انیمه Dropkick on My Devil

برخلاف انیمه قبلی، Makaria در حال انیمیشن قسمت اسپین آف است. این انیمه با همکاری شهر تاکاموری در استان کوماموتو ساخته شده است. عنوان انیمه، مرجع تصویری و تصویری Fist of the North Star. این انیمه یورین را به عنوان فرمانروای ظالم یک جینبوچو معرفی می کند که پس از برخورد شهاب سنگ ویران شده است. جاشین چان با هدایت ستارگان برای شکست دادن یورین به سمت جنوب می رود و در تاکاموری جلسه ای عجیب و غریب دارد.

تاریخ انتشار اسپین اف انیمه Dropkick on My Devil
انیمه جدید Dropkick: Seikimatsu-hen, اسپین اف جدید Dropkick on My Devil

اسپین اف جدید Dropkick on My Devil

اولین فصل انیمه در جولای 2018 پخش شد. فصل دوم، Dropkick on My Devil!! داش، اولین بار در آوریل 2020 با 11 قسمت. Dropkick on My Devil! X، فصل سوم این انیمه، در جولای 2022 به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *