تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne منتشر شد

اخیرا خبری با موضوع تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne منتشر شد که بازخورد وسیعی را میان کاربران فضای مجازی به همراه داشته است.

خبر مهیج برای طرفدارهای کسلوانیا نتفلیکس تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne را پخش کرد؛ تاثیری که طرفدارهای سریال انیمیشنی Castlevania به‌شدت منتظر آن هستند. تاریخ پخش 6 مهر.

تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne

تریلر جدید کسلوانیا

Castlevania Nocturne یک مجموعه تلویزیونی اکشن و اکشن تاریک انیمیشن بزرگسالان آمریکایی است که توسط کلایو بردلی و به رهبری تهیه کننده کوین کولد برای نتفلیکس ساخته و نوشته شده است.

اسپین آف مجموعه انیمیشن Castlevania است که بر اساس مجموعه بازی ویدیویی به همین نام توسط کونامی ساخته شده است و از فیلم 1993 Castlevania: Rondo of Blood و دنباله آن Symphony of the Night اقتباس شده است.

بیشتر بخوانید:

پوستر انیمه Castlevania: Nocturne منتشر شد

خون آشامی ترین انیمه های تاریخ سینما 

تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne
تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne

تریلر انیمیشن Castlevania Nocturne

داستان سریال در سال 1792 در دوران انقلاب فرانسه  روی ریشتر بلمونت، از نوادگان قبیله شکار خون آشام بلمونت، متمرکز است.

پس از مرگ مادرش، ریشتر بلمونت باید با خدمه ای غیر محتمل از شکارچیان و جادوگران خون آشام بپیوندد تا از آخرالزمان ناشی از خون آشام ها در طول انقلاب فرانسه جلوگیری کند.

در 16 آوریل 2021، ددلاین گزارش داد که نتفلیکس در حال برنامه ریزی یک سریال اسپین آف است که در دنیای Castlevania، پس از پایان سریال انیمیشن اصلی خود، با یک بازیگر جدید از شخصیت هاست.

در ادامه می‌توانید ( تریلر جدید انیمیشن Castlevania Nocturne ) را ببینید:

این سریال در دوران انقلاب فرانسه اتفاق می‌افتد و بر روی ریشتر بلمونت، از نوادگان ترور بلمونت و سیفا بلنادس، و ماریا رنارد تمرکز می‌کند.

کوین کولد و کلایو بردلی به‌عنوان مجریان برنامه و تهیه‌کنندگان اجرایی زیر پرچم کلد Project 51 Productions خدمت خواهند کرد. Powerhouse Animation به عنوان استودیوی اصلی انیمیشن باز خواهد گشت که سام و آدام دیتس کارگردانی آن را بر عهده خواهند داشت.

در 10 ژوئن 2022، در جریان رویداد مجازی Geeked Week نتفلیکس، اعلام شد که این سریال Castlevania: Nocturne نام دارد. Castlevania: Nocturne برای اولین بار در نتفلیکس در تاریخ 28 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

 

تریلر جدید کسلوانیا

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *