صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن

جدیدا خبری با عنوان صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده در ادامه به آن می‌پردازیم.

کلیلین مورفی: می‌دانستم برای نقش Batman ساخته نشده‌ام؛ نولان: هیچ‌وقت نقش بتمن را به جاش هارتنت توصیه نکردم مورفی در فیلم اپنهایمر همکاری دیگر با نولان داشته است.

صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن

کیلین مورفی در نقش بتمن

قبل از آنکه کریستین بیل در سه‌گانه شوالیه تاریکی Dark Knight نقش بروس وین یا بتمن را ایفا کند، کریستفر نولان از او خواهش کرده بود به صورت آزمایشی این نقش را بازی کند. مورفی در گفتگو با جی‌کیو بریتانیا می‌گوید پس از آن تجربه می‌دانسته است که برای این نقش ساخته نشده.

مورفی می‌گوید:

بله، فکر می‌کنم بهتر شد چون اجرا کریستین بیل را داشتیم که برداشتی خیره‌کننده از آن نقش است. من هیچگاه خودم را الگو جسمانی صحیحی برای بتمن نمی‌دانستم. به دیدگاه من، همیشه قرار بود کریستین بیل برگزیده شود.

نولان نیز همین تفکر را داشت اما در هر صورت از او یک صحنه آزمایشی گرفت تا مدیران برادران وارنر کیفیت بازیگری او را بهتر بفهمند. کارگردان میل داشت مورفی نقش مترسک Scarecrow را بازی کند اما این بازیگر در آن زمان ستاره بزرگی نبود.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer

گفتگوی کریستوفر نولان و کیلین مورفی درمورد ساخت فیلم اوپنهایمر

صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن
صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن

گفتگو مورفی درمورد نقش بتمن

نولان جدیدا به اینترتینمنت ویکلی گفته بود:همه از تماشای کیلین مورفی شگفت‌زده شدند تا جایی که وقتی به آن‌ها گفتم: بسیار خوب، کریستین بیل بتمن است، اما نظرتان چیست که کیلین نقش مترسک را بازی کند؟ هیچ ناسازگاری نشد.

همه شخصیت‌های شرور دنیای بتمن را ستارگان بزرگ بازی کرده‌اند: جک نیکلسون، آرنولد شوارتزنگر، جیم کری، چنین بازیگرانی.

مورفی و نولان پس از بتمن شروع می‌کند Batman Begins در پنج فیلم دیگر از جمله تلقین Inception و دانکرک Dunkirk و اخیراً اپنهایمر Oppenheimer همکاری کردند.

صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن
صحبت های کیلین مورفی در مورد بازی در نقش بتمن

مورفی در گفتگو دیگری با مارک مارون هم می‌گوید مثال جسمانی درستی برای بتمن نیست. او فاش می‌کند که با لباس وال کیلمر در فیلم بتمن برای همیشه Batman Forever برای این نقش به صورت آزمایشی بازی کرده است: فکر نمی‌کنم نمونه جسمانی درستی برای نقش بروس وین باشم.

کریستین بیل خودش را برای آن نقش تغییر شکل داد و این کار را بارها کرده است. فکر می‌کنم این تغییرات را با نقش بتمن تعریف کرد. لایلا بیوک در مصاحبه با ونیتی فیر می‌گوید مورفی نزدیک به یک دهه قبل با سریال منهتن Manhattan تا مرز بازی در نقش پدر بمب اتم پیش رفته است.

کیلین مورفی در نقش بتمن

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *