زمان پخش سریال ترکی وحشی با بازی هالیت اوزگور ساری و سیمای بارلاس (Yabani)

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی وحشی (Yabani) با بازی هالیت اوزگور ساری و سیمای بارلاس و خلاصه داستان سریال همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی وحشی (Yabani)

وحشی یک مجموعه تلویزیونی درام ترکی با امضای NTC Media است که اولین قسمت آن در تاریخ 12 سپتامبر 2023 به کارگردانی چاعتای توسون (Çağatay Tosun) و نویسندگی هیلال ییلدیز (Hilal Yıldız) پخش خواهد شد. نقش‌های اصلی سریال را هالیت اوزگور ساری، سیمای بارلاس، دولون آی سوی سرت، یوردائر اوکور، برتان اصلانی و … ایفا می‌کنند.

زمان پخش سریال ترکی وحشی : از 21 شهریور

روز پخش سریال ترکی وحشی : هر سه‌شنبه‌

ساعت پخش سریال ترکی وحشی : ساعت 21:30

خلاصه داستان سریال ترکی وحشی

خلاصه داستان سریال ترکی وحشی
خلاصه داستان سریال ترکی وحشی

داستان سریال درباره یامان (هالیت اوزگور ساری) است که به هدف باج گیری از یک خانواده پولدار، در کودکی دزدیده شده است. این باعث می‌شد که او تبدیل به یک کودک خیابانی شود.

در مورد رابطه‌ شخصیتی با اعتماد به نفس به نام آتش با دختری به نام اکین، گفته می شود او را آنقدر دوست دارد که جانش را هم برای او می‌دهد. در حالی که بسیاری از موانع و اتفاقات غم‌انگیز در سریال رخ می‌دهد، مسائل عاشقانه این دو نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بازیگران سریال ترکی وحشی

هالیت اوزگور ساری (Halit Özgür Sarı)

اوزگور ساری بازیگر و مدل اهل ترکیه است. به دلیل ایفای نقش قدیر در مجموعه تلویزیونی خواهر و برادرانم شناخته می‌شود. ساری ۴ اکتبر ۱۹۹۳ در استانبول به دنیا آمد. فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر دارد. پدربزرگ او عرب‌تبار است که از حلب مهاجرت کرده است.

او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان از دانشگاه بیلگی استانبول، در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد. هالیت در دوران دبیرستان و کالج خود مدل شد و چهره بسیاری از برندها شد. در طول این سال‌ها در مقابل دوربین با کمک انگینای کانات، بازیگری را نزد اسرا کیزلدوغان هنرپیشه ترک در استودیوی کارگاه بازیگری پایه و پیشرفته آموخت.

در سال ۲۰۱۸، ساری کار خود را در مجموعه تلویزیونی قیام ارطغرل آغاز کرد، که توسط شبکه تی‌آرتی ۱ ساخته شده با نقش سلیمان آلپ پسر سلجان خاتون پخش شد. او بعداً به شخصیت «عارف» در مجموعه  نتفلیکس محافظ در سال ۲۰۲۰ جان بخشید و بعداً در فیلم قهرمان در نقش کرم اوزر شرکت کرد که بیشتر به خاطر آن شهرت دارد.

سیمای بارلاس (Simay Barlas)

سیمای بارلاس (زاده ۷ مه 1999) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. بارلاس فارغ‌التحصیل رشته سینما و تلویزیون از دانشگاه بیلگی استانبول است. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در سریال تلویزیونی گوزل انجام داد. سپس با ایفای نقش‌های مکرر در Adı Efsane و Hayat Bazen Tatlıdır به کار خود در تلویزیون ادامه داد. در سال ۲۰۱۹ اولین حضور سینمایی خود را با فیلم کمدی Dijital Esaret انجام داد.

بازی سیمای بارلاس در سریال ترکی تاریخی عزیز باعث شهرت بیشتر او شد. پس از عزیز نیز به سریال عمر پیوست و کاراکتر ثریا را ایفا کرد. اما با پایان فصل اول، نقش او پایان یافت و در فصل جدید در سریال وحشی حضور خواهد داشت.

یوردائر اوکور (Yurdaer Okur)

یوردائر اوکور (زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۷۴) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به محافظ، تأسیس: عثمان و قضاوت اشاره کرد. در فیلم سینمایی معجزه سلول شماره هفت نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

زمان پخش سریال ترکی وحشی : از 21 شهریور

روز پخش سریال ترکی وحشی : هر سه‌شنبه‌

ساعت پخش سریال ترکی وحشی : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *