معرفی فیلم نسل پاد ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم نسل پاد با هنرنمایی امیلیا کلارک یک اثر کمدی و علمی تخیلی است که به زودی پخش خواهد شد. معرفی فیلم نسل پاد را در ادامه بخوانید…

ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب، به معرفی فیلم The pod Generation 2023 بپردازیم. همچنین در انتهای مطلب، شما را به تماشای تریلر این فیلم علمی تخیلی دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می توانید درباره فیلم سینمایی نسل پاد 2023 اطلاعاتی کسب کنید.

فیلم سینمایی نسل پاد با عنوان اصلی فیلم The pod Generation 2023 که کارگردانی آن به عهده سوفی بارت است در 29 دی 1402 (19 ژانویه 2023) منتشر خواهد شد. امیلیا کلارک در نقش راشل، زن میانسالی که برای تشکیل خانواده به ابزارهای مصنوعی متوسل می شود. ژانر فیلم The pod Generation 2023 کمدی و علمی تخیلی و مدت زمان فیلم نسل پاد 1 ساعت و 41 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم نسل پاد و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم نسل پاد

معرفی فیلم نسل پاد
معرفی فیلم نسل پاد

موضوع فیلم سینمایی نسل پاد درباره زمان آینده است که شرکت های بزرگ فناوری جدیدی را برای باردار شدن انسان ها رقم میزنند. در خلاصه فیلم سینمایی نسل پاد آمده است که در آینده ای نزدیک، شرکت فناوری Pegazus زوج ها را با امکان جدا شدن بارداری از طریق رحم مصنوعی به اشتراک قرار می دهد. این امکان منجر به یک ماجراجویی جدید برای ریچل و آلوی می شود که به طریقی عجیب و غریب به عنوان پدر و مادر در این دنیای جدید شروع می کنند.

اما داستان فیلم نسل پاد به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه در دنیایی که امیلیا کلارک آرزوی تبدیل شدن به مادر را دارد، او به دنبال یک فناوری منحصر به فرد می‌گردد که از طریق آن زوج‌ها می‌توانند نوزادان را در محفظه‌های پیشرفته به دنیا بیاورند. این محفظه‌ها تمام فرآیند حاملگی را به دست هوش مصنوعی سپرده می‌کنند، اما همسر امیلیا با این مسئله مخالفت می‌کند زیرا اعتقادی به هوش مصنوعی ندارد و تمایلی به داشتن فرزند به روش سنتی دارد.

بازیگران فیلم نسل پاد

از هنرپیشه های فیلم سینمایی نسل پاد می‌توانیم به امیلیا کلارک، چیوتل اجیوفور، روزالی کریگ، وینت رابینسون، کاترین هانتر و ژان مارک اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم نسل پاد را بخوانید.

امیلیا کلارک در نقش راشل

معرفی فیلم نسل پاد
معرفی فیلم نسل پاد

امیلیا کلارک، بازیگر محبوبی است که بیشتر مردم او را به خاطر بازی در سریال مشهور “بازی تاج و تخت” که از شبکه HBO پخش می‌شد، می‌شناسند. بازی درخشان او در این سریال واقعاً توجه‌برانگیز بود و تعداد طرفداران و علاقه‌مندان او را افزایش داد. اما اگرچه “بازی تاج و تخت” به عنوان نقطه عطفی در کارنامه امیلیا محسوب می‌شود، نمی‌توان آن را به عنوان آغاز کار او در نظر گرفت. در واقع او از سن سه سالگی علاقه‌مند به بازیگری شد و به سرعت فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرد. همه امیلیا کلارک را با چهره‌ای شاد و همیشه خندان به یاد می‌آورند؛ اما این بازیگر زیبا، توانا و همیشه خندان در طول مسیر رسیدن به موفقیت‌هایش، تحت فشارها و چالش‌های مختلفی قرار گرفته است.

چیویتل اجیوفور در نقش الوی

معرفی فیلم نسل پاد
معرفی فیلم نسل پاد

چیویتل اجیوفور، بازیگر، صداپیشه، کارگردان و نویسنده بریتانیایی، در تاریخ ۱۰ جولای ۱۹۷۷ در فورست گیت به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و تاکنون به افتخارات بسیاری دست یافته است، از جمله نامزدی دریافت جایزه اسکار و کسب یک جایزه بفتا. چیویتل اجیوفور در دوران مدرسه و در سن ۱۳ سالگی، به بازیگری علاقه‌مند شد و به تئاتر ملی نوجوانان پیوست تا تجربیات خود را در این زمینه بهبود بخشد.

سپس وی وارد آکادمی موزیک و هنرهای دراماتیک لندن شد، اما بعد از یک سال، به دعوت استیون اسپیلبرگ در فیلم خودش آمیستاد، در کنار هنرمندان بزرگی مانند مورگان فریمن و آنتونی هاپکینز، نقش ایفا کرد. با بازی‌های متنوع و مورد تحسین خود در رادیو، تلویزیون و سینما، چیویتل اجیوفور به یکی از بازیگران بریتانیایی مورد اعتماد تبدیل شد و همواره به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای نقش‌های متفاوت مورد توجه قرار می‌گیرد.

ژان مارک بار در نقش بنیانگذار

معرفی فیلم نسل پاد
معرفی فیلم نسل پاد

ژان مارک بار، بازیگر فرانسوی-آمریکایی، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۱۹۶۰ به دنیا آمد. او از سال ۱۹۸۵ به عنوان بازیگر فعالیت خود را آغاز کرد. تحصیلات او را در دانشگاه‌های کالیفرنیا و سوربون به پایان رساند. پس از فارغ‌التحصیلی، ژان مارک بار به مدرسه موسیقی و نمایش گیلدهال لندن رفت تا در دوره‌های بازیگری شرکت کند. در کارنامه هنری ژان مارک بار، حضور در آثاری همچون بانک های فاسد، این پایان است، نسل پاد، سرزمین ساکت و پرنده‌های کوچک به چشم می‌خورد.

نقد فیلم سینمایی نسل پاد

معرفی فیلم نسل پاد

در برسی فیلم سینمایی نسل پاد می‌توانیم بگوییم که در یک آینده علمی-تخیلی، جایی که همه چیز به طرز بی‌رحمانه و خنده‌داری توسط فناوری پیشرفته بهینه‌سازی شده است، مرکز رحم غلاف‌هایی به شکل تخم‌مرغ با نظارت دیجیتالی ارائه می‌دهد که نوزاد را تا پایان عمر حمل می‌کند. این یک گزینه فریبنده است که ریچل، با هنرنمایی امیلیا کلارک که برای یک شرکت هوش مصنوعی کار می‌کند، و همسرش آلوی، گیاه‌شناس ناامید شده از قطع ارتباط جامعه با طبیعت، را در تضاد با یکدیگر قرار می‌دهد. برای خواندن نقد کامل فیلم سینمایی نسل پاد می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

از آنجایی که فیلم همگرایی جذاب و اجتناب‌ناپذیر هوش مصنوعی و حرص و طمع شرکتی در این زمینه را بررسی می‌کند، می‌توان با اطمینان گفت که این فیلم، به عنوان یک طنز پیشرو، در زیرسطح صاف آینده‌نگر، باوری ندارد. درباره نمرات فیلم نسل پاد باید بگوییم که این فیلم به نحوی که باید و شاید مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار نگرفته و امتیازات متوسطی دریافت کرده است. بر اساس نظرات کاربران وب سایت IMDb، این فیلم میانگین نمره 5.8 از 10 را کسب کرده است و منتقدان وب سایت Rotten Tomatoes به طور میانگین، به این فیلم امتیاز 41٪ داده‌اند. Collider نیز به این فیلم امتیاز 2.5 از 5 را اختصاص داده و وب سایت Metacritic نیز امتیاز 60٪ را مناسب این اثر دانسته است.

تریلر فیلم The pod Generation 2023

تیزر فیلم نسل پاد به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی نسل پاد را مشاهده کنید:

جمع بندی

شما عزیزان می‌توانید در این مطلب به دانلود فیلم نسل پاد بپردازید. دانلود فیلم سینمایی نسل پاد پس از انتشار فیلم امکان پذیر است.

دانلود فیلم The pod Generation 2023 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم نسل پاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *