معرفی فیلم 2023 A Million Miles Away ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم A Million Miles Away، یکی از مهم‌ترین آثار سال 2023 از استودیوی پرایم ویدئو است که در ادامه به معرفی فیلم a million miles away 2023 خواهیم پرداخت.

فیلم سینمایی جدید پرایم ویدئو، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 است که A Million Miles Away نام دارد و پس از اکران و انتشار این فیلم در پلتفرم، سروصدای زیادی برپا کرد. ژانر فیلم سینمایی میلیون ها مایل دور تر درام، بیوگرافی و فضایی است و داستان خوزه هرناندز و مسیر زندگی‌اش را نشان می‌دهد

مدت زمان فیلم 2023 A Million Miles Away ، یک ساعت و دو دقیقه است که شاید زمان زیادی برای نشان دادن یک فیلم بیوگرافی نباشد؛ سرگرم‌کننده و قابل قبول است و بیننده بدون ینکه خسته شود، به دیدن این فیلم می‌پردازد. در ادامه این نوشتار، به معرفی فیلم میلیون ها مایل آن طرف تر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

این فیلم با عنوان “A Million Miles Away”، توسط آلخاندرا مارکز آبلا ساخته شده است. فیلمنامه اصلی توسط بتینا گیلویس نوشته شد و بازنویسی آن را هرنان جیمنز و آلخاندرا مارکز آبلا بر اساس زندگینامه هرناندز انجام داده است.

داستان فیلم میلیون ها مایل دورتر

فیلم 2023 A Million Miles Away
فیلم 2023 A Million Miles Away

خلاصه فیلم A Million Miles Away درباره زندگی خوزه هرناندز، یک کارگر مزرعه ساده و فقیر است که در یک روستای کوچک زندگی می‌کند. او در بیابان‌های بی‌انتهایی در مکزیک بزرگ شد و همواره رویاپردازی می‌کرد تا فضانورد بشود.

داستان فیلم میلیون ها مایل دورتر مسیر تحول خوزه هرناندز را روایت می‌کند. او با مشکلات و موانع بسیاری در طول راه مواجه می‌شود؛ اما با استقامت، اجتماع و فداکاری، توانست رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند.

بازیگران فیلم میلیون ها مایل آن طرف تر

فیلم 2023 A Million Miles Away
فیلم 2023 A Million Miles Away

از هنرپیشه های فیلم میلیون ها مایل دورتر می‌توان به مایکل پینا، رزا سالانزار، سرایو بلو، بانی سوتو، اشلی سیارا، ورونیکا فالکون، گرت دیلاهانت، میشل کروزیک، خولیو سزار سولیو، اریک جانسون، آیزاک آرلانس، جردن دین، مرلین اوریبه، اما فاسلر و بلیک وب نام برد.

Michael Peña

فیلم 2023 A Million Miles Away
Michael Peña

مایکل پنیا بازیگر آمریکایی فیلم A Million Miles Away است که نقش خوزه هرناندز را بازی می‌کند. او برای بازی در فیلم End of Watch نامزد جایزه Independent Spirit برای بهترین مرد مکمل شد. پینا از سال 1994 به طور منظم در تولیدات مستقل حضور داشته است و بازی‌های موفقیت آمیزی مانند عزیزم میلیون دلاری ( 2004 ) و سقوط (2004) را انجام داده که او را به یک بازیگر شناخته شده در هالیوود تبدیل می‌کند.

Rosa Salazar

فیلم 2023 A Million Miles Away
Rosa Salazar

روزا بیانکا سالازار که یکی از مهم‌ترین بازیگران فیلم میلیون ها مایل آن طرف تر است، در سریال Parenthood از شبکه NBC به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد. او شهرت خود را با بازی در نقش اصلی فیلم الیتا: فرشته نبرد در سال 2019 کسب کرد و به خاطر بازی در سریال Brand New Cherry Flavor (2021) تحسین فراوانی شد.

Sarayu Blue

فیلم 2023 A Million Miles Away
Sarayu Blue

سرایو رائو یا همان سرایو بلو، بیشتر به عنوان یک کمدین در آمریکا شناخته می‌شود. او بیشتر در تلویزیون مجری بوده و همچنین به عنوان بازیگر مهمان در چندین سریال تلویزیونی حضور داشته است.

نقد فیلم A Million Miles Away

فیلم 2023 A Million Miles Away
نقد فیلم A Million Miles Away

این فیلم، در بخش نمرات فیلم 2023 A Million Miles Away در وبسایت IMDb نمره 7.6 از 10 را دریافت کرد که نمره قابل قبولی است. همچنین در وب‌سایت Rotten Tomatoes، این فیلم 89 درصد از 38 نقد، با میانگین امتیاز 6.9/10 را دریافت کرد. متاکریتیک نیز که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس 10 منتقد، امتیاز 62 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

بررسی فیلم سینمایی میلیون ها مایل آن طرف تر از دیدگاه منتقدین عموماً مثبت بوده است. آن‌ها، دو اجرای بازیگران نقش اصلی یعنی پینا و سالانزار را مورد تحصین قرار دادند و گفتند که فیلم “A Million Miles Away” یک فیلم زندگینامه‌ای الهام‌بخش است که به عنوان یک آثاری خلاقانه از ترفندهای سنگین استفاده نمی‌کند.

این فیلم، داستانی است که از مرزهای زمین فراتر می‌رود. فیلم A Million Miles Away اگرچه به اندازه قهرمان واقعی خود جاه‌طلبانه نیست؛ اما گامی رو به جلو، برای بازنمایی هم در کیهان و هم در روی زمین است که نقش هر دو را برجسته می‌کند.

تریلر فیلم 2023 A Million Miles Away

در ادامه تریلر فیلم 2023 A Million Miles Away را خواهید دید:

جمع بندی

فیلم a million miles away 2023
a million miles away

اگر به یک داستان و احساس خوب نیاز دارید، فیلم یک مایل آن طرف‌تر با بازی مایکل پینا و رزا سالانزار، بهترین انتخاب برای تماشا است. پنیا و سالازار قطعا ارزش فیلم را بالا بردند لحظات احساسی به فیلم بخشیدند. A Million Miles Away در داستان خود واقعی است؛ اما آنقدر بر اهداف فضایی خوزه هرناندز متمرکز می‌شود که فراموش می‌کند زندگی درونی او را بررسی  کند. اگر مایل به دانلود فیلم 2023 A Million Miles Away هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود فیلم کنید.

برای دانلود این فیلم از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم 2023 A Million Miles Away

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *