معرفی فیلم نگهبان شب ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم نگهبان شب با هنرنمایی زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در ژانر درام و عاشقانه، به تازگی اکران شده است. معرفی فیلم نگهبان شب را در ادامه بخوانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم نگهبان شب شما را به تماشای تریلر این فیلم عاشقانه دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی نگهبان شب اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم نگهبان شب که توسط رضا میرکریمی ساخته شده است، در 17 خرداد 1402 در سینما‌های ایران اکران شد. فیلم سینمایی نگهبان شب توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و به عنوان نماینده سینمای ایران برای جوایز سینمایی اسکار 2024 انتخاب شود. ژانر فیلم نگهبان شب درام و عاشقانه و مدت زمان فیلم نگهبان شب 1 ساعت و 30 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم نگهبان شب و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم نگهبان شب

معرفی فیلم نگهبان شب
معرفی فیلم نگهبان شب

موضوع فیلم سینمایی نگهبان شب درباره یک پسر ساده و روستایی به نام رسول است که برای امرار معاش به تهران می‌آید. در خلاصه فیلم سینمایی نگهبان شب آمده است که رسول مجبور است در کنار خیابان ایستاده و به دنبال شغل‌های روزمزد بگردد. اما یک روز، مهندسی به نام بهنام او را برای نگهبانی شیفت شب یک ساختمان استخدام می‌کند.

 اما داستان فیلم نگهبان شب به اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه رسول در موقعیت شغلی جدید خود قرار می‌گیرد و با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود که ممکن است او را از لحاظ مالی به مشکل بیندازد، اما راه‌حل‌های صحیحی برای این چالش‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

بازیگران فیلم نگهبان شب

از هنرپیشه های فیلم سینمایی نگهبان شب می‌توانیم به تورج الوند، لاله مرزبان، علی‌اکبر اصانلو، محسن کیایی، ویشکا آسایش و کیومرث پوراحمد اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم نگهبان شب را بخوانید.

تورج الوند در نقش رسول

معرفی فیلم نگهبان شب
معرفی فیلم نگهبان شب

تورج الوند، یکی از بازیگران سینما و تئاتر ایران است، که در دهه ۷۰ در تهران متولد شد. او با بازی در فیلم “نگهبان شب” در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ به شهرت رسید. علاوه بر این، او برای نقش اول مرد در همین فیلم، کاندیدای بهترین بازیگر در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ شد.

تورج الوند از سال ۹۱ به صورت حرفه‌ای در صنعت بازیگری فعالیت می‌کند. قبل از آن، به عنوان دستیار صحنه درگیر کار بوده است. وی با بازی در چند فیلم کوتاه، کار خود را آغاز کرده است. علاقه‌مند است که بدانید، تاکنون تجربه اجرای تئاتر را روی صحنه نداشته و از بازیگران حرفه‌ای تئاتر نیست. با این حال، در فیلم‌هایی مانند “دشت خاموش”، “کلمبوس”، “سفر در خانه”، “دست بالای دست”، “کمد دیواری”، “رهگذر”، “روح”، “ملکوت”، “رویای خام” و بسیاری دیگر، حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران جهان تا سال 2023 از نظر محبوبیت

لاله مرزبان در نقش نسیبه

معرفی فیلم نگهبان شب
معرفی فیلم نگهبان شب

لاله مرزبان، بازیگر و هنرپیشه ایرانی است. او در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات عالی خود را در رشته‌ی بازیگری در دانشگاه هنر تهران به پایان رساند. او با بازی در فیلم “پاپیون” در سال ۱۳۸۳ وارد دنیای سینما شد. این فیلم مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت و لاله مرزبان با بازی برجسته‌ای در آن، توانست تحسین بسیاری را به دست آورد.

لاله مرزبان با بازی در اثرهایی مانند “به نام خدا”، “دریاچه‌ی سوزناک” و “زندگی در رنگ‌های پاییزی” شهرت و شناخت بیشتری به دست آورد. او با استعداد و توانایی در بازیگری، توانسته است در جایگاه برجسته‌ای در صنعت سینما قرار گیرد. لاله مرزبان با نقش‌های قوی و زیبا در فیلم‌ها، مخاطبان را به خود جلب کرده است. او با بازیگری زیبا و قدرتمند، توانسته است جایگاه خود را در صنعت هنری ایران به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

محسن کیایی در نقش بهنام

معرفی فیلم نگهبان شب
معرفی فیلم نگهبان شب

محسن کیایی، بازیگر و هنرپیشه مشهور ایرانی است. او در ۲۱ شهریور ۱۳۴۵ در شهر تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته‌ی بازیگری در دانشگاه هنر تهران به پایان رساند. او با بازی در سریال “بیچاره‌ها” در سال ۱۳۷۷ به تلویزیون وارد شد و با نقش برجسته‌ای که در آن ایفا کرد، توانست محبوبیت بسیاری را به دست آورد.

سپس با بازی در سریال “زیر پوست” و “مردگان متحرک” شهرت و شناخت بیشتری به دست آورد. محسن کیایی با بازی در اثرهایی مانند “حصار”، “مادر”، “لالایی” و “حمله‌ی موجودات فضایی” نیز مورد توجه قرار گرفت. او با استعداد و توانایی در بازیگری، توانسته است در جایگاه برجسته‌ای در صنعت سینما و تلویزیون قرار گیرد. محسن کیایی با نقش‌های متنوع و قدرتمند خود، توانسته است مخاطبان را به خود جلب کند. او با بازیگری استثنایی و قدرتمند، توانسته است جایگاه بزرگی در صنعت هنری ایران به دست آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیگران مرد هالیوود تا سال 2023

نقد فیلم سینمایی نگهبان شب

معرفی فیلم نگهبان شب
معرفی فیلم نگهبان شب

فیلم “نگهبان شب” دارای یک ایده و داستانی است که به نظر برخی از مخاطبان کلیشه‌ای و تکراری به نظر می‌رسد. حتی با خواندن خلاصه داستان آن، شاید فکر کنید که با یک اثر تکراری روبه‌رو هستید. این فیلم با عنوان “خوبی و درستی با راه اشتباه به دست نمی‌آید و برای خوب بودن نباید دنبال بهانه بود” پندی شعارگونه را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

روایت فیلم “نگهبان شب” بسیار روان و جذاب است و شخصیت‌ها با مخاطب به خوبی ارتباط می‌گیرند. ریتم فیلم نیز به خوبی تنظیم شده است، و با حوصله مسائل و رویدادها را به ما نشان می‌دهد. در مجموع، نمرات فیلم سینمایی نگهبان شب قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6 + [40 عنوان از بهترین فیلم های سینمایی جدید]

تریلر فیلم نگهبان شب

تیزر فیلم نگهبان شب به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی نگهبان شب را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی نگهبان شب

فیلم سینمایی “نگهبان شب” رضا میر‌کریمی را در این مطلب، به طور جامع و با جزئیات معرفی و بررسی کردیم. این اثر، به عنوان یکی از آثار بزرگ کشور، توسط رضا میرکریمی که یکی از کارگردانان و نویسندگان برجسته ایران است، به طور کامل تحسین شد و عملکرد موفقی را به نمایش گذاشت. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم نگهبان شب اقدام کنید.

دانلود فیلم سینمایی نگهبان شب

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم نگهبان شب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *