معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani ؛ داستان، بیوگرافی و نقد سریال

سریال ترکی Sarmaşık Zamani یکی از جدیدترین سریال های ترکی است که به زودی اکران خواهد شد. در ادامه با معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani با فیگار همراه باشید.

سریال Sarmaşık Zamani، اولین سریال سال 2023 بر روی پلتفرم TOD است که از تاریخ 21 سپتامبر به صورت هفتگی روز پنجشنبه پخش خواهد شد. این سریال توسط گکچن اوستا ساخته شده است و داستان پر از رمز و راز از زندگی اِزگی است که در حال رسیدن به نقطه پایانی روابطش در زندگی شکل دیگری می‌گیرد.

سریال ” Sarmaşık Zamani” تولید OM Content بوده و نقش اصلی آن را بازیگرانی همچون بورچین ترزیوغلو و اونور تونا ایفا کرده‌اند… همچنین حضور هازال تورسان، ییت کیرازچی، امره کارایل و تیلبه ساران در این سریال باعث جذاب تر شدن داستان می‌شود. سناریو این سریال را ساواش کورکماز نوشته است. این سریال در همان زمان با کشور ترکیه در منطقه خاورمیانه پخش می‌شود. سریال ” Sarmaşık Zamani” یک سریال روانشناختی هیجان‌انگیز است.

ژانر سریایل ترکی Sarmaşık Zamani: درام

زمان پخش سریال ترکی Sarmaşık Zamani: هر پنجشنبه ساعت 12 بامداد

داستان سریال ترکی Sarmaşık Zamani

معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

خلاصه داستان سریال ترکی Sarmaşık Zamani

اِزگی، یک زن جوان است که یک ازدواج خوب و یک شغل بسیار مهم دارد. زندگی او با حرف‌های یک غریبه به شکلی کاملاً متفاوت تغییر می‌کند. اِزگی شروع به سوال کردن از هر چیزی که به آن اعتقاد داشته و به دنبال پاسخ به سوالاتی می‌گردد که ذهنش را مشغول می‌کنند. آیا شوهرش کرم واقعاً چه نوعی شخصیتی دارد؟ آیا ازدواجش به اندازه‌ای خوب است که به نظر می‌رسد یا در حال پایان است؟ اِزگی که نمی‌تواند مطمئن شود که باید به چیزی که می‌بیند، چیزی که می‌شنود یا چیزی که حس می‌کند اعتماد کند، به سوالات خود ادامه می‌دهد. در حین این سوالات، او خود را در یک کلانتری می‌یابد. آیا شوهرش ممکن است یک زن را به قتل رسانده باشد؟

یک قتل در مجتمع باغ ادن رخ داده بود، هیچ کس نمی‌توانست آن را باور کند. زیرا در این مجتمع، مردم زندگی آرام، ساکت و لوکسی داشتند. ساکنان این مجتمع یا به خاطر شهرتی که از طریق حرفه‌هایشان داشتند شناخته می‌شدند یا به خاطر ثروتی که مستقیماً از خانواده به آن‌ها رسیده بود. هیچ کس مشکلات بزرگی در زندگی نداشت…

تا آنکه یک زن به نام آرزو به مجتمع نقل مکان کرد. با آمدن آرزو، تمام تعادل‌ها در مجتمع بهم می‌خورد. ازدواج‌های خوب با جدال‌های بزرگ رو به رو شدند، دوستان نزدیک به دشمن تبدیل شدند، روحیه کودکان خراب می‌شد و هیچ کس به هیچ کس اعتماد نمی‌کرد. اما آرزو و مردم مجتمع از آینده‌ای که خواهد بود اطلاع نداشتند…

پلیسی که به تحقیق درباره قتل آرزو می‌پرداخت، شواهدی از روابط جرمی پیچیده، خشمی که از حسادت به وجود آمده بود، روابط ممنوعه و دروغ‌هایی که در این مجتمع راه انداخته شده بودند، مشاهده می‌کرد و در حین پرسش‌گری از این روابطی که پیچیده بود، روی چهره‌های واقعی مردم مجتمع نظارت می‌کرد…

تعداد قسمت های سریال ترکی Sarmaşık Zamani به زودی…

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی Sarmaşık Zamani

معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

هنرپیشه های سریال ترکی Sarmaşık Zamani:

  • اونور تونا
  • بورچین ترزیوغلو
  • هازال تورسان
  • موگه بایراموغلو
  • تیلبه ساران
  • یویت کیرازچی
  • امره کارایل
  • امل چولگچن
  • آیشه ملیکه چرچی
  • فاتح برک ساهین

اونور تونا در نقش کرم در سریال Sarmaşık Zamani

اونور تونا، بازیگر ترکیه‌ای متولد 16 ژوئیه 1988 است. او ابتدا به عنوان مدل و خواننده شناخته شد. وی همچنین در دانشگاه 9 سپتامبر تحصیل کرده است. او در کنسرواتوار صدای موسیقی هنری دانشگاه اگه صداپیشه آموخته و استعداد خوانندگی خود را بهبود داد. وی از دوران متوسطه بازی‌های والیبال و بسکتبال لیسانسی داشت. او چهار سال در ازمیر زندگی کرده است. اونور تونا که به تازگی در سریال “زندانی” در نقش وکیل فیرات هنرنمایی کرده بود، پیش از این در سریال‌هایی مانند “دکتر عجیب”، “سیب ممنوعه”، “زندانی” و “قلب شجاع” نیز نقش داشته است.

بورچین ترزیوغلو در نقش ازگی در سریال Sarmaşık Zamani

معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

بورچین ترزیوغلو، بازیگر ترکیه‌ای است. بورچین ترزیوغلو، با بازی در نقش “دمت” در سریال “Kadın İsterse” به شهرت رسید. او در سریال “Fırtına” نیز با نقش “زینب” به تجربه اول خود در نقش اصلی پرداخت. او ازدواجی با مورات ییلدیریم، بازیگری که در محل فیلمبرداری سریال “Fırtına” با او آشنا شده، دارد. او در نهایت در سریال “Ezel” در نقش آزاد کارائسکی به ایفای نقش پرداخت.

تریلر سریال ترکی Sarmaşık Zamani

معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

فراگمان سریال Sarmaşık Zamani را ببینید: 

بررسی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

نقد سریال Sarmaşık Zamani

طبق اطلاعات موجود از سریال ترکی Sarmaşık Zamani که به زودی اکران خواهد شد، می توان برای نقد سریال ترکی Sarmaşık Zamani گفت که این سریال با داستان جنایی و درام خود مخاطبان زیادی خواهد داشت. در این میان البته که نقش بازیگران و عوامل سریال عشق بی حد و مرز در جذب مخاطب قابل چشم پوشی نیست.

از دیگر نقاط قوت این سریال، داستان جذاب آن است که بعد از پخش اولین تریلر سریال، جلب توجه زیادی برای مخاطبان این سریال داشت. البته در این میان، داستان کشیده و طولانی شدن سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از روند روابط عاشقانه در روایت‌پردازی سریال‌های ترکی راضی نیستند، و این نکته ممکن است برای این سریال هم تاثیرگذار باشد.

نمرات سریال ترکی Sarmaşık Zamani به زودی…

جمع بندی

معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani
معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani

با معرفی سریال ترکی Sarmaşık Zamani با شما همراه بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می‌توانید با دانلود سریال Sarmaşık Zamani به تماشای این سریال جذاب ترکی بنشینید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *