معرفی انیمیشن Garfield 2024 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

انیمیشن جذاب گارفیلد خاطره‌ انگیز‌ترین کارتون دوران کودکی ما است. با فیگار همراه باشید تا باهم به معرفی انیمیشن Garfield 2024 بپردازیم.

این کارتون جذاب بر اساس کمیک استریپ محبوب درباره گربه‌ای طعنه آمیز و لازانیا دوست ساخته شده و توسط همکاری دو شرکت کلمبیا پیکچرز و Alcon Entertainment به مرحله تولید رسیده است. تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد 2024 در 24 می 2024 در ایالات متحده خواهد بود.

ژانر کارتون گارفیلد 2024 در دسته کمدی و فانتزی قرار می‎‌گیرد. کارگردانی انیمیشن گارفیلد 2024 بر عهده مارک دینال است. مدت زمان انیمیشن Garfield 2024 حدود 120 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2024

داستان انیمیشن گارفیلد 2024

معرفی انیمیشن Garfield 2024

خلاصه کارتون گارفیلد 2024: داستان زندگی گارفیلد، گربه‌ای بدبین و تنبل نارنجی رنگی که عاشق لازانیا و از دوشنبه‌ها متنفر است را روایت می‌کند. او کمی هم با همه سر ناسازگاری دارد. ماجراهای او همیشه با لازانیاهای پر پنیر و لجبازی با صاحبش توامان است. و اما سازنده انیمیشن گارفیلد مارک لوئیس دینال کارگردان فیلم، انیماتور افکت ، فیلمنامه نویس، طراح شخصیت، هنرمند استوری بورد و صداپیشه آمریکایی است. در ادامه به معرفی صداپیشگان انیمیشن گارفیلد 2024 می‌پردازیم.

بازیگران انیمیشن گارفیلد 2024

معرفی انیمیشن Garfield 2024

از هنرپیشه های انیمیشن گارفیلد 2024 می‌توان به کریس پرت (گارفیلد): نکته جالبی که وجود دارد این است که کریس پرت در واقع 2 روز پس از تولید اولین کتاب گارفیلد به‌دنیا می‌آید و حالا همه این کاراکتر را با صدای او می‌شناسند. ساموئل ال. جکسون (ویک، پدر گارفیلد)، وینگ ریمز، نیکلاس هولت، هانا وادینگهام و سسیلی استرانگ اشاره کرد.

بازیگران انیمیشن گارفیلد 2024

Chris Pratt

معرفی انیمیشن Garfield 2024

کریستوفر مایکل پرت متولد 21 ژوئن 1979 در ویرجینیا، مینه سوتا به دنیا آمد. در نوامبر 2021، اعلام شد که او صداپیشگی گربه لقب انیمیشن آینده گارفیلد را به کارگردانی مارک دینال بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید رینولدز انجام خواهد داد. پدر پرات در سال 2014 بر اثر بیماری ام اس درگذشت. مادرش اهل نروژ است. هنگامی که پرت هفت ساله بود، خانواده به دریاچه استیونز، واشنگتن نقل مکان کردند.

پرت کالج محلی را در نیمه‌ی ترم اول ترک کرد و پس از کار به عنوان فروشنده بلیط تخفیف‌دار و رقصنده روزانه، در نهایت در مائویی، هاوایی بی‌خانمان شد و در یک ون و یک چادر در ساحل خوابید. او به ایندیپندنت گفت: این مکان بسیار شگفت انگیزی برای بی‌خانمان شدن است. ما فقط می‌نوشیدیم و علف هرز می‌کشیدیم و ساعات بسیار کمی کار می‌کردیم، فقط به اندازه‌ای که گاز، غذا و لوازم ماهیگیری را تامین کنیم.

Samuel L. Jackson

معرفی انیمیشن Garfield 2024

ساموئل ال. جکسون در 21 دسامبر 1948 در واشنگتن دی سی به دنیا آمد.  او در چاتانوگا، تنسی بزرگ شد. پدرش دور از خانواده در کانزاس سیتی، میسوری زندگی می‌کرد و بعداً بر اثر اعتیاد به الکل درگذشت. جکسون تنها دو بار در طول زندگی اش با او ملاقات کرد. او توسط مادرش که یک کارگر کارخانه و بعداً خریدار لوازم برای یک آسایشگاه روانی بود بزرگ شد. جکسون همچنین با پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود، ادگار و پرل مونتگومری زندگی می‌کرد.

طبق آزمایش‌های DNA، جکسون تا حدی از مردم بنگا گابن تبار است و در سال 2019 شهروند گابن شد. او در چندین مدرسه جدا از هم تحصیل کرد و از دبیرستان ریورساید در چاتانوگا فارغ‌التحصیل شد. ساموئل در ارکستر مدرسه، هورن، پیکولو ، ترومپت و فلوت فرانسوی می نواخت. او در دوران کودکی دچار لکنت شد و یاد گرفت که شبیه به افرادی باشد که لکنت ندارند.

Nicholas Hoult

معرفی انیمیشن Garfield 2024

نیکلاس کارادوک هولت در 7 دسامبر 1989 در ووکینگهام، برکشایر در خانواده گلنیس (با نام خانوادگی براون) متولد شد. عمه پدری او Dame Anna Neagle، بازیگر صحنه و سینما بود که در دهه 1930 و 1940 فعال بود. او سه خواهر و برادر دارد: یک برادر بزرگتر که یک دانشجوی زیست شناسی مقیم ایالات متحده است. دو خواهر که هر دو بازیگر هستند. هولت بیشتر دوران کودکی خود را در محل سکونت خانواده‌اش در این شهر سیندلشام گذراند.

پتانسیل بازیگری هولت در سه سالگی توسط یک کارگردان تئاتر در حین اجرای نمایشی که برادر هولت در آن بازی می‌کرد کشف شد. کارگردان تحت تأثیر توانایی هولت در (تمرکز خوب) قرار گرفت و به او پیشنهاد بازی در تئاتر بعدی‌اش (دایره گچی قفقازی) را داد. هولت شروع به شرکت در تست‌های بازیگری کرد و در پنج سالگی در (درام روابط صمیمی) در سال 1996، اولین نقش بلند او در فیلم، انتخاب شد.

در ادامه این نوشتار به معرفی انیمیشن گارفیلد 2024 خواهیم پرداخت.

نقد انیمیشن گارفیلد 2024

معرفی انیمیشن Garfield 2024

نمرات انیمیشن Garfield 2024: با دوباره همبازی شدن کریس پرت و ساموئل ال. جکسون برای فیلم گربه عاشق لازانیا، امیدواریم فیلم جدید گارفیلد نقدها و نظرات بهتری نسبت به دو فیلم اول با امتیاز 15 و 12 کسب کند. دیوید رینولدز، نویسنده فیلم‌نامه Finding Nemo، فیلم‌نامه فیلم گارفیلد را خواهد نوشت و این فیلم توسط کمپانی سونی منتشر خواهد شد.

بررسی انیمیشن گارفیلد 2024: در میان فیلم‌های تولید شده با عنوان گارفیلد، ضمن موفقیتی که شامل همه آن‌ها شد، برخی برنده جایزه‌های بزرگی شدند. فیلم گارفیلد در شهر (1983)، گارفیلد خشن (1984)، ماجراهای هالووینی گارفیلد (1985)، بچه‌ها و بولدار‌های گارفیلد (1989) برنده جایزه‌های بزرگی شده‌اند. فیلم‌های قبلی گارفیلد، تولید شده توسط Dune Entertainment، با بازی بیل موری در نقش گارفیلد بود. موری نقش پیتر ونکمن را در فیلم‌های شکارچیان ارواح بازی کرد و لورنزو صداپیشگی ونکمن را در کارتون The Real Ghostbusters انجام داد.

جمع بندی

معرفی انیمیشن Garfield 2024

انیمیشن گارفیلد 2024 برای انتشار در 16 فوریه 2024 (۲۷ بهمن ۱۴۰۲ خودمان) وعده داده شده است. این انیمیشن محصولی از کلمبیا پیکچرز است و توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز پخش می‌شود. اگر مایل به دانلود انیمیشن Garfield 2024 هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود فیلم کنید.

دینال و رینولدز قبلاً در فیلم زندگی جدید امپراتور از دیزنی با هم کار کرده بودند. فرانک ولکر، صداپیشه، که از سال 2007 صداپیشگیِ گارفیلد را انجام داده‌ است، از عدم تماس با او برای صداپیشگی این شخصیت ابراز ناامیدی کرد. مارک دینال در 12 نوامبر 2018 به عنوان کارگردان معرفی شد و پیش‌تولید آن از ماه بعد آغاز شد. در اوت 2019، ویاکام حقوق گارفیلد را به دست آورد و وضعیت فیلم در آن زمان نامشخص بود. با این حال، دینال در دسامبر 2020 تأیید کرد که فیلم هنوز در حال تولید است. از شما مچکریم که تا پایان نوشتار معرفی انیمیشن Garfield 2024 ما را همراهی کردید.

برای دانلود انیمیشن Garfield 2024، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *