معرفی سریال ترکی وسواس (Saplantı) + جدایی بازیگران اصلی انور سعید و نیلسو

سریال ترکی Saplantı (وسواس 2023) جدیدترین سریال شبکه Star TV ترکیه است، که بازیگران جوانی چون انور سعید یاران و نیلسو برفین در آن هنرنمایی خواهند کرد.

سریال جدید وسواس، قرار بود به کارگردانی Türkan Derya (تورکان دریا) ساخته شود، اما هیلال سارال جایگزین او شد. شرکت OGM Pictures نیز تولید و تهیه کنندگی سریال را برعهده دارد. آیبیکه ارتورک (Aybike Ertürk) نیز در جایگاه نویسندگی قرار دارد.

بعد از اینکه هیلال سارال به عنوان کارگردان سریال “وسواس” انتخاب شد و فیلمبرداری این سریال به تاخیر افتاد؛ اونور سعید یاران از این سریال جدا شد. این بازیگر پیشنهادهای جدیدش را بررسی می‌کند.

بعد از جدایی اونور و تعویض کارگردان، خبر جدایی نیلسو نیز منتشر شد.

نیلسو برفین آکتاش و اونور سعید یاران برای بازی در نقش‌های اصلی سریال «وسواس» به توافق رسیده بودند، حتی نیلسو رنگ و مدل موهایش را برای این نقش تغییر داده بود. اما بعد از اینکه هیلال سارال به عنوان کارگردان این سریال انتخاب شد، این دو بازیگر از سریال جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه داستان سریال ترکی Saplantı

سریال ترکی Saplantı

داستان سریال ترکی وسواس انتقام پرشور صباح را به تصویر می‌کشد. صباح که تحت قوانین سختگیرانه با خواهرش چیسیل بزرگ شده است. توسط پدرش مجبور به ازدواج و حتی جدایی از معشوق سابقش بابور (Babür) شد.

سال‌ها بعد، صباح و بابور دوباره به هم می‌رسند و این دیدار دوباره باعث می‌شود تا بابور با یک معضل بزرگ روبرو شود. او اکنون ازدواج کرده و یک دختر دارد. حالا باید بین همسرش سیمین و عشق سابقش، صباح، یکی را انتخاب کند!

زمان پخش سریال Saplantı

روز پخش سریال ترکی وسواس : به زودی

ساعت پخش سریال ترکی وسواس : ساعت 21:30

بازیگران سریال ترکی Saplantı

Hülya Darcan (هولیا درجان) در نقش مادر اوندر و Erkan Petekkaya (ارکان پتک‌کایا)، از بازیگران پیشکسوت سریال ترکی Saplantı هستند. بازیگران جوان انور سعید یاران، نیلسو برفین آکتاش، ملتم آکچول، باران بولوک‌باشی و نازلی چتین نیز ایفای شخصیت‌های اصلی سریال را برعهده دارند.

انور سعید یاران در نقش بابور – Onur Seyit Yaran (Babür)

بازیگران سریال ترکی Saplantı

این بازیگر دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت.

اونور سعید یاران که اخیراً در سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim) نقش شخصیت دروک (Doruk) را بازی کرده است، در 13 ژانویه 1995 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر 28 سال سن و 187 سانتی متر قد دارد.

پس از حضور در مسابقات بهترین مدل ترکیه، به بازیگری روی آورد. اونور سعید که در سال 2022 برنده جایزه پروانه طلایی شد، پیش از این در سریال‌هایی مانند پاشو بریم، خواهران و برادران و Vuslar حضور داشته است.

معرفی کاراکتر:‌ بابور در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد. او با سیمین ازدواج کرده و یک فرزند دارد. در حالی که او زندگی شادی دارد، با دوست دختر سابقش، صباح، روبرو می‌شود.

نیلسو برفین آکتاش در نقش صباح – Nilsu Berfin Aktaş (Sabah)

بازیگران سریال ترکی Saplantı

نیلسو برفین آکتاش، یکی از بازیگران سریال وسواس، در 17 آگوست 1998 در آنکارا به دنیا آمد. این بازیگر زیبا 25 سال سن و 170 سانتی متر قد دارد. نیلسو فارغ التحصیل آکادمی هنر تلنت هاوس است.

او با ایفای شخصیت گوکچه (Gökçe Mollaoğlu) در سریال تلویزیونی ستاره شمالی (Kuzey Yıldızı İlk Aşk) شناخته شد. این بازیگر موفق پیش از این در آثاری مانند زخم قلب، هرچه باداباد و ترانه تابستانی بازی کرده است.

معرفی کاراکتر:‌ صباح با خواهرش چیسیل تحت قوانین بسیار سخت گیرانه‌ای بزرگ شده و پدرش او را مجبور به ازدواج کرده است.

ملتم آکچول در نقش سیمین – Meltem Akçöl (Simin)

بازیگران سریال ترکی Saplantı

ملتم آکچول هنرپیشه زیبا در سال 2001 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر 22 سال سن دارد و در دانشگاه باهچه شهیر، گروه سینما و تلویزیون مشغول به تحصیل است. ملتم که از کودکی با تئاتر بزرگ شده است، ۱۶۶ سانتی متر قد و ۵۱ کیلوگرم وزن دارد. او پیش از این در سریال‌هایی چون زندگی‌های گسیخته، بشنو مرا و گلجمال حضور داشته است.

معرفی کاراکتر:‌ سیمین همسر بابور است و یک فرزند دارند. یک روز، صباح دوست دختر سابق بابور وارد زندگی آن‌ها شده و بابور را اغوا می‌کند. باید دید که سیمین می‌تواند این ازدواج را نجات دهد یا خیر!

باران بولوک‌باشی در نقش ارکان – Baran Bölükbaşı (Erkan)

بازیگران سریال ترکی Saplantı

باران بولوکباشی که آخرین بار در سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) در نقش تاریک به ایفای نقش پرداخته بود، متولد 1 می 1994 است و 29 سال سن دارد. باران درس بازیگری را در مرکز آموزش هنر آنتالیا Replica خوانده و همچنین صداپیشه است. 175 سانتی متر قد و 71 کیلوگرم وزن دارد.

این بازیگر اخیراً در سریال‌های تلویزیونی مانند “Vuslat” و “آخرین نفسم” با موفقیت ظاهر شده است. باران و بازیگر ترک بوچه بوسه قهرمان (Buçe Buse Kahraman) رابطه عاشقانه دارد.

نازلی چتین در نقش چیسیل – Nazlı Çetin (Çisil)

بازیگران سریال ترکی Saplantı

نازلی چتین بازیگر نقش شخصیت چیسیل (Çisil) در این سریال، در 29 آوریل 2000 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر زیبا که 23 سال سن دارد، از دانشگاه باهچه شهیر، گروه آموزش زبان انگلیسی فارغ التحصیل شده است. نازلی به خاطر حضور در مسابقه دوشیزه ترکیه معروف شد.

Nazlı Çetin بعد از شرکت در مسابقات دوشیزه ترکیه، به بازیگری روی آورد. این بازیگر زیبا 176 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد. پیش از این در آثاری مانند خواهران و برادران، دکتر معجزه گر و Dönence حضور داشته است.

سوالات متداول

ژانر سریال ترکی Saplantı چیست؟

درام

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *